Hva!?Titter innom for å fortelle at jeg desverre må svikte dere i kveld!
Hadde helt glemt av at jeg skal på klubb![]()
Kos deg på klubb da, snuppa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva!?Titter innom for å fortelle at jeg desverre må svikte dere i kveld!
Hadde helt glemt av at jeg skal på klubb![]()
Beste avkobling som finnesHihi... Godt å høre at vi er avkoblingHåper det roer seg på jobb snart
![]()
Da har jeg vært ute å løpt 4 km og det var godt og vondt på en gangHar ikke løpt siden 11 august så det var tungt å starte opp
![]()
HeisannTitter innom en liten tur![]()
HahaTitter innom igjenkoker fortsatt grøt
![]()
Kos deg med jenteneHeisann
blir opptatt med klubbdamene i kveld, får se om jeg får tid å titte innom når de er gått hjem
Fine kvelden til dere![]()
Hurra!! Så braAmina sover!!! Endelig gikk det ok!! Mye bedre enn de 2 siste dagene ihvertfall
Så flink du er!!Da har jeg vært ute å løpt 4 km og det var godt og vondt på en gangHar ikke løpt siden 11 august så det var tungt å starte opp
![]()
Hellooo!! Akkurat kommet hjem fra jobb..Er det noe liv her damer? Hva driver dere med?
Usj...det skulle jeg også ha gjort...Lillegutt har sovet en stund og jeg har oppdatert ønskeliste og presentrasjonstråden til hemmelig vennNå er jeg klar for skravling
![]()
Hihi...hun synes nok det er kjedelig daHar en syngende apekatt her i senga... *frustrert* HVORFOR sovner hun ikke??
Neida, bare seinkokt.. Og hun spiste ikke noe... Er gått tilbake til å nesten fullamme nå igjen pga. Tennene... :-/HahaMYE grøt på gang!
Hehe...søte små poter
Usj...det skulle jeg også ha gjort...![]()
Æsj...de tennene...Neida, bare seinkokt.. Og hun spiste ikke noe... Er gått tilbake til å nesten fullamme nå igjen pga. Tennene... :-/
Hun er ei villsjurHihi...hun synes nok det er kjedelig da![]()
Ja, æsj bæsj..Æsj...de tennene...
Her har det "heldigvis" bare kommet to, og de dukket opp uten plager..
Hun er ei villsjuretter 1,5 t forsøk på å legge henne sovnet hun rett etter jeg postet her inne
2gang i dag at mine problemer løser seg ved at jeg poster det;-)
Fryktelig glemsk jeg ogsåHehe... Måtte ta meg selv i å gjøre det jeg også! Og jeg er så dårlig på å si hva vi trenger/ønsker oss! Når jeg trenger og vite det så glemmer jeg det![]()