Titter innom fra gulvet der jeg nettopp ble rulla på
Gutta er i garasjen og hakker is og koster vann, vi fikk garasjen full av vann her om dagen.![]()
Hihi... Flinke rulle-frøken
Uffda, men bra du har flinke gutter som ordner opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Titter innom fra gulvet der jeg nettopp ble rulla på
Gutta er i garasjen og hakker is og koster vann, vi fikk garasjen full av vann her om dagen.![]()
Titter innom for å fortelle at jeg desverre må svikte dere i kveld!![]()
Hadde helt glemt av at jeg skal på klubb![]()
TitteiTittei på deg![]()
Tittei![]()
Ikke så mye, sitter på badet mens eldste dusjer, Alvin klorer meg og mannen støvsugerHva skjer? Vi har en veeeldig trøtt gutt her! Men prøver å drøye legging til halv 7![]()
Ikke så mye, sitter på badet mens eldste dusjer, Alvin klorer meg og mannen støvsuger![]()
Haha, han har støv på hjernenHihi... FamilieidyllFlink mann du har som støvsuger da
![]()
Kose dereHeisann
blir opptatt med klubbdamene i kveld, får se om jeg får tid å titte innom når de er gått hjem
Fine kvelden til dere![]()
Haha, han har støv på hjernennå ser vi litt Disney før legging
![]()
Titter innom igjenkoker fortsatt grøt
![]()
TakkSå flink du er! Hva slags grøt får snuppa i dag?![]()
Det tar som regel en stund her. Generelt har vi problemer med innsovingmen jeg bare busser til han sovner,så står han ute og sover![]()
Jeg prøver legge minsten nå selv, men han sov litt for lenge andre lur. Skulle ha vekket hanSå heldig du er! Ingen av oss her har detDisney er kos! Lillegutt er lagt, men sover ikke! Sambo sitter inne hos han nå
![]()
Så bra!Amina sover!!! Endelig gikk det ok!! Mye bedre enn de 2 siste dagene ihvertfall