Ja veldig bra! Helt fantastisk følelse! Da håper jeg at det blir bedre imorgen ogsåSå bra!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig bra! Helt fantastisk følelse! Da håper jeg at det blir bedre imorgen ogsåSå bra!![]()
Ja, satse på at det fortsetterJa veldig bra! Helt fantastisk følelse! Da håper jeg at det blir bedre imorgen også![]()
Jups satser på detJa, satse på at det fortsetter![]()
Så flink du er!Da har jeg vært ute å løpt 4 km og det var godt og vondt på en gangHar ikke løpt siden 11 august så det var tungt å starte opp
![]()
Så flink du er da!!!Da har jeg vært ute å løpt 4 km og det var godt og vondt på en gangHar ikke løpt siden 11 august så det var tungt å starte opp
![]()
Driver fortsatt å legger lilleguttEr det noe liv her damer? Hva driver dere med?
Flinka!Lillegutt har sovet en stund og jeg har oppdatert ønskeliste og presentrasjonstråden til hemmelig vennNå er jeg klar for skravling
![]()
Er det noe liv her damer? Hva driver dere med?
Ja, hun både ruller og drar seg frem nåHihi... Flinke rulle-frøken![]()
Uffda, men bra du har flinke gutter som ordner opp![]()
Ja, hun både ruller og drar seg frem nå
Ja vann inne er ikke noe særlig. .. isen utafor porten smelter og renner inn i garasjen ibstedet for vekk...
Så flink du er!![]()
TakkSå flink du er da!!!![]()
Kjenner godt til det der
Er jo mye artigere å synge enn å sove velHar en syngende apekatt her i senga... *frustrert* HVORFOR sovner hun ikke??
Kjenner godt til det derGodt det kan tørkes av
![]()