Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakkes kos deg med familienDa var knerten våken,så da skal vi lage middag til resten av gjengenMen skravlest senere damer
![]()
Snakkes senereDa var knerten våken,så da skal vi lage middag til resten av gjengenMen skravlest senere damer
![]()
Kos deg med middagslagingTittei! Lillegutt sover, jeg har smårydda litt og skal snart begynne på middagen![]()
14500Hva er dagens mål egentlig?![]()
Mmm...så deiligteite Tante rød!!!! Hun tvinga meg til å spise en sjokolade som lå i skapet!!!!!
Hei! Høres ut som en koselig dagHei jenter!! Nå er jeg hjemme igjen etter en koselig formiddag på småbarnstreff og så har vi vært en tur på butikken! Lillegutt har fått litt mat og skal snart sove siste duppen sin! En først leker han litt og jeg sitter å irriterer meg over hvor usunn jeg er mens jeg spiser en donutDumme menneske!!
Jepp, slet igrunnen mest med degHehehe! Ja kan tippe vi var veldig vanskelig å sette en tittel på![]()
Titter innom fra jobbLite skravling her nå![]()
Hei på degTittei! Lillegutt sover, jeg har smårydda litt og skal snart begynne på middagen![]()
Vi sees i kveldDa var knerten våken,så da skal vi lage middag til resten av gjengenMen skravlest senere damer
![]()
Snakkes søtaSnakkes ikveld![]()
Mmm...så deiligDa skal vi spise middag, hjemmelaga lasagne![]()
Hei!Stresser på jobb, men kobler av med dere
![]()