Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Whaat? Nå ble jeg forvirra her? Vet du hva Kl. Er? Det er jo formiddagGod natt folkens![]()
God morgenGod morgen![]()
Du altså!! TullehønaGod natt folkens![]()
Nå titter såvidt begge fortenna oppe fram![]()
Ja. Der er det tenner på vei!!!Nå titter såvidt begge fortenna oppe fram![]()
Så braNå titter såvidt begge fortenna oppe fram![]()
Nei, veldig hoven så gjør nok vondtSe der ja! Fine tannebisserIkke rart han er litt plaget om dagen da!
Sett sånn ut leeenge her også. Disse tennene har han slitt med i flere uker nå. Plutselig tittet de fremJa. Der er det tenner på vei!!!![]()
Slik som på høyre side ( hans venstre) ser det ut her. Minus det hvitaktige..
Jeg ser liksom at det er noe "gjennomsiktig" som bryter ut gjennom tannkjøttet.. Men slik har det sett ut i 2 uker nå!!!![]()
Fiine tenner, har jo kommet skikkelig fram ogsåHer er lillegutt sine tenner! +at han har 4 stk nede! Dårlig bilde da men!
Håper detSå brablir forhåpentligvis bedre nå ;-)
Ja, håper det skjer noe snartSett sånn ut leeenge her også. Disse tennene har han slitt med i flere uker nå. Plutselig tittet de frem![]()
Fiine tenner, har jo kommet skikkelig fram også![]()
Husker ikke helt, men er flere uker siden. Laget en tråd her om at han var helt blå i tannkjøttet. Var rundt da det begynte ihvertfallJa, håper det skjer noe snarter slitsomme netter nå!!
Husker du når du så at det kom noe første gang til de var skikkelig igjennom?
Huffda, stakkars guttenHusker ikke helt, men er flere uker siden. Laget en tråd her om at han var helt blå i tannkjøttet. Var rundt da det begynte ihvertfallMen er vel de siste par ukene vi har hatt smittsomme netter "bare"
![]()
Nei, gjør nok vondt for de. Tror nesten alle små får glippe mellom fortenna i begynnelsen. Går sammen når det kommer flere tennerJa, de begynner å komme frem nå! Den lille tannen til venstre på bildet brøt frem her om dagen! Ikke rart våre små er plaget! Min får skikkelig glippe mellom fremtennene![]()
Ja, han var skikkelig blå rundt omrisset på ene tanna i flere dager. Så vondt utHuffda, stakkars guttenble han blå, må ha vært veldig vondt !