Takk søtaJa grattisdu fortjente det siden du ble tvungen til å være våken litt til ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk søtaJa grattisdu fortjente det siden du ble tvungen til å være våken litt til ;-)
menst du kjører???Titter innom på vei til jobb![]()
Gratulerer med nytt bildeJeei, har bytta bilde ! Ville være litt mer anonym på det åpne
Sendt fra min Samsung
God morgenGod morgen![]()
God morgenGod morgen jenter! Har vært en litt urolig natt da lillegutt var litt mer tett i nesa igjen! Men nå er vi våkne og klar for dagen![]()
God morgenGod morgen, opp og hopp![]()
God morgenGod morgen!
Hvem hadde trodd storebror skulle sove til 7.50??
Nå har vi bare 45 min før vi må reise i bhg, så hente pappa og være på sykehuset til timen 9.45....
Whis me luck!!
Vi må sette oss høyere mål enn detVi klarer vel minst 14 000 innlegg her i dag jenter?![]()
God morgen søtaGod morgen jenter![]()
Vi må sette oss høyere mål enn det![]()
Gratulerer med tennerNå titter såvidt begge fortenna oppe fram![]()
Uff, håper han slipper å ha noe mer vondt nå da!Ja, han var skikkelig blå rundt omrisset på ene tanna i flere dager. Så vondt ut![]()
Hva med 14500 ;-)Ja, vi burde det!! 14 200 kanskje??Ha en super super dag på jobb søte du
![]()
Skal på jobbHva skal dere i dag da jenter? Vi skal på et småbarnstreff! Hvis ikke han plutselig sover lenge i dag også daHadde vært typisk det
![]()
ynest vi bare skal gå for 14500 jegJa, vi burde det!! 14 200 kanskje??Ha en super super dag på jobb søte du
![]()
God morgen søtaGod morgen damer![]()
Nå sover knerten,og jeg er ENDELIG ferdig med den missekåringen![]()