Om du titter innom

God natt folkens :D

Nå titter såvidt begge fortenna oppe fram:)
Ja. Der er det tenner på vei!!! :D

Slik som på høyre side ( hans venstre) ser det ut her. Minus det hvitaktige..
Jeg ser liksom at det er noe "gjennomsiktig" som bryter ut gjennom tannkjøttet.. Men slik har det sett ut i 2 uker nå!!! :o

Her er lillegutt sine tenner! +at han har 4 stk nede! Dårlig bilde da men!

1364972840952.jpg

Ja. Der er det tenner på vei!!! :D

Slik som på høyre side ( hans venstre) ser det ut her. Minus det hvitaktige..
Jeg ser liksom at det er noe "gjennomsiktig" som bryter ut gjennom tannkjøttet.. Men slik har det sett ut i 2 uker nå!!! :o
Sett sånn ut leeenge her også. Disse tennene har han slitt med i flere uker nå. Plutselig tittet de frem:)

Fiine tenner, har jo kommet skikkelig fram også :)

Ja, de begynner å komme frem nå! Den lille tannen til venstre på bildet brøt frem her om dagen! Ikke rart våre små er plaget! Min får skikkelig glippe mellom fremtennene :p

Ja, håper det skjer noe snart ;) er slitsomme netter nå!!
Husker du når du så at det kom noe første gang til de var skikkelig igjennom?
Husker ikke helt, men er flere uker siden. Laget en tråd her om at han var helt blå i tannkjøttet. Var rundt da det begynte ihvertfall :) Men er vel de siste par ukene vi har hatt slitsomme netter "bare":)

Husker ikke helt, men er flere uker siden. Laget en tråd her om at han var helt blå i tannkjøttet. Var rundt da det begynte ihvertfall :) Men er vel de siste par ukene vi har hatt smittsomme netter "bare":)
Huffda, stakkars gutten :( ble han blå, må ha vært veldig vondt !

Ja, de begynner å komme frem nå! Den lille tannen til venstre på bildet brøt frem her om dagen! Ikke rart våre små er plaget! Min får skikkelig glippe mellom fremtennene :p
Nei, gjør nok vondt for de. Tror nesten alle små får glippe mellom fortenna i begynnelsen. Går sammen når det kommer flere tenner:D

Back
Topp