Om du titter innom

her ble det pizza med creme fresh,svinekjøtt,ost og bacon. Og blåmuggost til oss voksne ;)
neimen huff da :p

Minner meg på at min lillesøster fikk nesten svine abstinenster her :p haha

Hei jenter! Nå er vi ferdig med babysvømminga, og det gikk veldig bra :) Nesten ikke surving og han dukket og koste seg masse :)

Joa vis det smaker godt så ;)
Er litt sær så da skal det være lammelår (samme gjelder egentlig elgen også :p )
sier ikke nei takk til en god lammekotelett ;)
elg har jeg faktisk aldri smakt! Men vi får en del hjort siden bestefaren til gubben er gardseiger :)

Da er vi hjemme igjen! Men måtte hente eldste pga ulykke på skolen. Han har klemret fingeren,men går heldigvis bra :)
Huffda, godt det ikke gikk som med storebror her da han var året; samboer lukka skapdøra der fingeren til storebror var... den sprakk så blodet spruta....
1364917724187.jpg
Det her er undersiden av fingertuppen altså...
Så her ble det sånn:
1364917794482.jpg

sier ikke nei takk til en god lammekotelett ;)
elg har jeg faktisk aldri smakt! Men vi får en del hjort siden bestefaren til gubben er gardseiger :)
Min onkel og bestefar er jegere og elsker elgejakta så er egentlig ganske lei men elgstek sier jeg aldri nei til ;)

Titter innom igjen! Lillegutt sov en stund i bilen på vei hjem, så nå er det en som bare turner og er sprellemann i senga si! Han sovner nok ikke med det første :p

Back
Topp