neimen huff daher ble det pizza med creme fresh,svinekjøtt,ost og bacon. Og blåmuggost til oss voksne![]()
Minner meg på at min lillesøster fikk nesten svine abstinenster her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
neimen huff daher ble det pizza med creme fresh,svinekjøtt,ost og bacon. Og blåmuggost til oss voksne![]()
Hehe! Svin er godtneimen huff da
Minner meg på at min lillesøster fikk nesten svine abstinenster herhaha
Det er jo egentlig ikke detHehe! Svin er godt![]()
spiser du ikke lam heller?Det er jo egentlig ikke det
Koser meg med kylling, kalkun, storfe og elg jeg
+ fisk da![]()
Joa vis det smaker godt såspiser du ikke lam heller?
sier ikke nei takk til en god lammekotelettJoa vis det smaker godt så
Er litt sær så da skal det være lammelår (samme gjelder egentlig elgen også)
Huffda, godt det ikke gikk som med storebror her da han var året; samboer lukka skapdøra der fingeren til storebror var... den sprakk så blodet spruta....Da er vi hjemme igjen! Men måtte hente eldste pga ulykke på skolen. Han har klemret fingeren,men går heldigvis bra![]()

Fy, det så vondt utHuffda, godt det ikke gikk som med storebror her da han var året; samboer lukka skapdøra der fingeren til storebror var... den sprakk så blodet spruta....
Det her er undersiden av fingertuppen altså...
Så her ble det sånn:
Min onkel og bestefar er jegere og elsker elgejakta så er egentlig ganske lei men elgstek sier jeg aldri nei tilsier ikke nei takk til en god lammekotelett
elg har jeg faktisk aldri smakt! Men vi får en del hjort siden bestefaren til gubben er gardseiger![]()
hadde ikke orket å spist hjort hver dagMin onkel og bestefar er jegere og elsker elgejakta så er egentlig ganske lei men elgstek sier jeg aldri nei til![]()
Lettvint idag...pizzaNå er det snart middagstid herHva skal dere ha til middag i dag?
Hihi...sååå søtStoresøster pynter Alvin![]()
Så godt å høreHei jenter! Nå er vi ferdig med babysvømminga, og det gikk veldig braNesten ikke surving og han dukket og koste seg masse
![]()
StakkarsHuffda, godt det ikke gikk som med storebror her da han var året; samboer lukka skapdøra der fingeren til storebror var... den sprakk så blodet spruta....
Vis vedlegget 10050
Så her ble det sånn:
Vis vedlegget 10051
au... Det så ikke godt utHuffda, godt det ikke gikk som med storebror her da han var året; samboer lukka skapdøra der fingeren til storebror var... den sprakk så blodet spruta....
Vis vedlegget 10050
Så her ble det sånn:
Vis vedlegget 10051
Morsomt...Titter innom mens jeg sitter å betaler regninger![]()