Nei!! Har ikkehar du forresten prøvd gaffateip?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei!! Har ikkehar du forresten prøvd gaffateip?![]()
før det på handlelisten!Nei!! Har ikkeEllers hadde jeg brukt det!!
![]()
Ja hvordan går det? Er han rolig?Hva skjer her da jenter? Jeg ligger i senga å synes det er fryktelig tomt på soverommet uten lillegutt!
merkelig!!!Hvorfor har ikke vi fått sånn topp 100 tråd for april og om ekstra premie blant topp 20? Ser andre termingrupper fikk det i ettermiddag...
Ja hvordan går det? Er han rolig?
jeg gruer meg også til å flytte frøkna... Men ser jo at det snart må skje... Vurderer å ha to senger da
en hos oss og en inne på rommet hennes. Har begge stående her, så er bare å rydde plass på rommet hun skal ha![]()
Hm, dette må vi jo finne ut avmerkelig!!!Går da ikke an å overse oss
![]()
er verst for mor første nettene,men så går det seg tilDet går bra! Han sover godt han! Men er spent på resten av natten! Truet meg til dette selv, men har tenkt oftere og oftere den siste tiden at han kanskje blir litt forstyrret av oss! Så får vi se hvordan natten blir! Er utrolig vemodig at vi har flyttet han på eget rom! Men blir det helt krise flytter vi han tilbake
Det var jo lurt!! Hadde vi enda hatt plass til det inne på rommet hans![]()
ja jeg får ta dette og til høgere holdHm, dette må vi jo finne ut av![]()
Absolutt! Vi får ta det med sjefen sjøl når hun er tilbakeja jeg får ta dette og til høgere hold![]()
er verst for mor første nettene,men så går det seg til![]()
Jepp! Hun bør være på plass i morgaAbsolutt! Vi får ta det med sjefen sjøl når hun er tilbake![]()
Alså, jeg mente to babysengerDet går bra! Han sover godt han! Men er spent på resten av natten! Truet meg til dette selv, men har tenkt oftere og oftere den siste tiden at han kanskje blir litt forstyrret av oss! Så får vi se hvordan natten blir! Er utrolig vemodig at vi har flyttet han på eget rom! Men blir det helt krise flytter vi han tilbake
Det var jo lurt!! Hadde vi enda hatt plass til det inne på rommet hans![]()
nei har ikke flyttet han enda... men det er mest fordi mor ikke har fått ånden til å rydde ut av rommet hansJada, regner med det går seg til! Er bare uvantSover knotten deres på eget rom eller?
Er ikke på plass før den 6Jepp! Hun bør være på plass i morgafor jeg har ett par høner å plukke med henne!
![]()
Makan!!!! Da sender jeg Ronja til it!Er ikke på plass før den 6![]()
Alså, jeg mente to babysenger
hun har jo senga rett ved meg nå, men vi har og ei sprinkelseng til, som hun må ha på rommet sitt. (Den inne hos oss har bare tre sider).
Så hvis jeg bare hadde kjøpt ny madrass, så kunne hun fått eget rom, og så kunne hun ligget inne hos oss etter at hun har fått morgenpuppen i 05-tida![]()
nei har ikke flyttet han enda... men det er mest fordi mor ikke har fått ånden til å rydde ut av rommet hans![]()
han har siste tiden sovet bra annen hver nattHehe... Så lenge alle sover greit så haster det jo ikke!![]()
Ja, er egentlog lurtÅjaaa... Hehe... Lurt uansett da!Fullt mulig lillegutt havner i senga vår i løpet av natten! Vi får se
![]()