Om du titter innom

Titter innom for og ønske god morgen:)
Håper alle har en fin påske:D

Så koselig å se deg:D God morgen!

Kjekt å høre :)

hvordan går deg med deg? Nyter du husmorferien?

Jeg har kikket såvidt innom dere, men har ikke skrevet så mye nå i påsken. Snuppa har styrt mye om nettene nå så har vært helt tappet på energi:( men det går seg nok til etterhvert igjen;) nå er hun blitt forkjøla, så krysser fingrene for at det ikke kommer feber i tillegg!

vi har ett fantastisk påskevær, så har vært mye utpå tur hele familien:) så vi nyter det så godt vi kan. Godt å være ute når man egentlig bare vil sove :p da får man litt ekstra energi;)

Jeg har kikket såvidt innom dere, men har ikke skrevet så mye nå i påsken. Snuppa har styrt mye om nettene nå så har vært helt tappet på energi:( men det går seg nok til etterhvert igjen;) nå er hun blitt forkjøla, så krysser fingrene for at det ikke kommer feber i tillegg!

vi har ett fantastisk påskevær, så har vært mye utpå tur hele familien:) så vi nyter det så godt vi kan. Godt å være ute når man egentlig bare vil sove :p da får man litt ekstra energi;)
Skjønner godt at du ikke nødvendigvis ønsker å bruke opp energien din her inne når det er slik! Håper det snur snart!!
Bra dere koser dere i påsken :)

Har hatt en nydelig husmorferie selvom savnet har vært der..;)
Idag skal jeg hente gullene mine igjen, og jeg gleder meg!
God bedring til frøkna...krysser fingre for at feber`n holder seg unna..:)
Flinke dere er til å komme dere ut! Vårsola gjør noe med humøret:D

Skjønner godt at du ikke nødvendigvis ønsker å bruke opp energien din her inne når det er slik! Håper det snur snart!!
Bra dere koser dere i påsken :)

En ting er å lese, men å skrive krever litt mer:p

Heldigvis er mannen hjemme, så da er i to å dele nattevåken på;) men det går seg vel til dette også:)

Vi koser oss masse! Det er strålende vær her, så vi prøver å være ute mest mulig :)

Samme som oss da:) gøy når man kan være ute alle!

Her er det mange år siden vi har hatt så flott påskevær, deilig!
Godt når vi endelig kan være ute uten at det blåser eller er bitende kaldt;)

En ting er å lese, men å skrive krever litt mer:p

Heldigvis er mannen hjemme, så da er i to å dele nattevåken på;) men det går seg vel til dette også:)
Jeg vet!! Har hatt det slik i perioder jeg også! Er faktisk mer slitsomt enn man tror og svare på masse tråder:p i alle fall hvis man sliter med nattesøvnen :(

Samme som oss da:) gøy når man kan være ute alle!

Her er det mange år siden vi har hatt så flott påskevær, deilig!
Godt når vi endelig kan være ute uten at det blåser eller er bitende kaldt;)
Så deilig da! gjør mye med humøret å kunne være ute også! ;)

Har hatt en nydelig husmorferie selvom savnet har vært der..;)
Idag skal jeg hente gullene mine igjen, og jeg gleder meg!
God bedring til frøkna...krysser fingre for at feber`n holder seg unna..:)
Flinke dere er til å komme dere ut! Vårsola gjør noe med humøret:D

ja vil tro savnet er der;) da er det slik det skal være:)
Hvordan var det å begynne å jobbe igjen da?

etter dette flotte påskeværet er jeg veldig klar for vår :) kan prøve seg å komme med drittværet etter dette :p

Jeg vet!! Har hatt det slik i perioder jeg også! Er faktisk mer slitsomt enn man tror og svare på masse tråder:p i alle fall hvis man sliter med nattesøvnen :(

Sant det, rart egentlig for er jo ikke så tidkrevende heller :p

ja vil tro savnet er der;) da er det slik det skal være:)
Hvordan var det å begynne å jobbe igjen da?

etter dette flotte påskeværet er jeg veldig klar for vår :) kan prøve seg å komme med drittværet etter dette :p
Å starte på jobb igjen gikk mye bedre enn jeg trodde:D
Utrolig koselig å være tilbake, og jeg har masse energi og pågangsmot til å ta fatt på oppgavene igjen:P
Hehe...kommer det drittvær igjen nå så gir jeg opp!:P

Titter innom for å si adjø;)
Reiser til fjells! Men dukker plutselig opp igjen:P
Ha en fantastisk lørdag!!

Back
Topp