Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen til deg ogsåGod morgen skjønne damer![]()
Så koselig å se degGod morgen!
God morgen! Vi har det veldig fint! Håper du koser deg også!Titter innom for og ønske god morgen
Håper alle har en fin påske![]()
God morgen til deg også![]()
Skjønner godt at du ikke nødvendigvis ønsker å bruke opp energien din her inne når det er slik! Håper det snur snart!!Kjekt å høre
hvordan går deg med deg? Nyter du husmorferien?
Jeg har kikket såvidt innom dere, men har ikke skrevet så mye nå i påsken. Snuppa har styrt mye om nettene nå så har vært helt tappet på energimen det går seg nok til etterhvert igjen
nå er hun blitt forkjøla, så krysser fingrene for at det ikke kommer feber i tillegg!
vi har ett fantastisk påskevær, så har vært mye utpå tur hele familienså vi nyter det så godt vi kan. Godt å være ute når man egentlig bare vil sove
da får man litt ekstra energi
![]()
Fortsatt god påske til dere ogsåTitter innom for og ønske god morgen
Håper alle har en fin påske![]()
Vi koser oss masse! Det er strålende vær her, så vi prøver å være ute mest muliggod morgen
Hvordan står det til med dere i påsken da?
Har hatt en nydelig husmorferie selvom savnet har vært der..Kjekt å høre
hvordan går deg med deg? Nyter du husmorferien?
Jeg har kikket såvidt innom dere, men har ikke skrevet så mye nå i påsken. Snuppa har styrt mye om nettene nå så har vært helt tappet på energimen det går seg nok til etterhvert igjen
nå er hun blitt forkjøla, så krysser fingrene for at det ikke kommer feber i tillegg!
vi har ett fantastisk påskevær, så har vært mye utpå tur hele familienså vi nyter det så godt vi kan. Godt å være ute når man egentlig bare vil sove
da får man litt ekstra energi
![]()
Skjønner godt at du ikke nødvendigvis ønsker å bruke opp energien din her inne når det er slik! Håper det snur snart!!
Bra dere koser dere i påsken![]()
Vi koser oss masse! Det er strålende vær her, så vi prøver å være ute mest mulig![]()
Jeg vet!! Har hatt det slik i perioder jeg også! Er faktisk mer slitsomt enn man tror og svare på masse tråderEn ting er å lese, men å skrive krever litt mer
Heldigvis er mannen hjemme, så da er i to å dele nattevåken påmen det går seg vel til dette også
![]()
Så deilig da! gjør mye med humøret å kunne være ute også!Samme som oss dagøy når man kan være ute alle!
Her er det mange år siden vi har hatt så flott påskevær, deilig!
Godt når vi endelig kan være ute uten at det blåser eller er bitende kaldt![]()
Har hatt en nydelig husmorferie selvom savnet har vært der..
Idag skal jeg hente gullene mine igjen, og jeg gleder meg!
God bedring til frøkna...krysser fingre for at feber`n holder seg unna..
Flinke dere er til å komme dere ut! Vårsola gjør noe med humøret![]()
Jeg vet!! Har hatt det slik i perioder jeg også! Er faktisk mer slitsomt enn man tror og svare på masse tråderi alle fall hvis man sliter med nattesøvnen
![]()
Så deilig da! gjør mye med humøret å kunne være ute også!![]()
Jeg vet!!Sant det, rart egentlig for er jo ikke så tidkrevende heller![]()
Vi var på akerur i går, og det var utrolig koselig! Hun ble plutselig sååå stoooorSå absolutt! Solen og frisk luft gir energinå som snuppa blir større er det enklere å komme seg ut også.
Å starte på jobb igjen gikk mye bedre enn jeg troddeja vil tro savnet er derda er det slik det skal være
Hvordan var det å begynne å jobbe igjen da?
etter dette flotte påskeværet er jeg veldig klar for vårkan prøve seg å komme med drittværet etter dette
![]()