Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!God morgen jenter. Etter en urolig natt slo snuppa til og sov til kl 8 i dagHerlig!!
![]()
Ja, veldig!God morgen!Så deilig med sen morgen da
![]()
Da setter man ekstra pris på detJa, veldig!Spesielt så lenge det ikke skjer så ofte
![]()
Ja, man gjør det!Da setter man ekstra pris på det![]()
God morgenGod morgen jenter. Etter en urolig natt slo snuppa til og sov til kl 8 i dagHerlig!!
![]()
God morgenGo morgensitter her å smådupper, mens jeg ser snupp og pappan min leke. Kjenner det var ikke så lurt allikavel å skravle med søss i natt
![]()
Ja, veldig deiligGod morgenså deilig å få sove litt inn litt ekstra ;-)
God morgenGod morgenHer slo lillegutt til og sov til kl 06.40 og da lover det godt til i morra og vi skal stille klokka en time frem
![]()
HeheGo morgensitter her å smådupper, mens jeg ser snupp og pappan min leke. Kjenner det var ikke så lurt allikavel å skravle med søss i natt
![]()
Ja, ble ikke så mange timer med søvn i nattGod morgenHehe...man blir trøtt av slik skravling
![]()
Ja:-/ men de er koselige å ha innimellom;-) blir tidlig kveld i dag kjenner jegHeheSene netter straffer seg, ja
![]()
Jada, det er veldig koselig innimellomJa:-/ men de er koselige å ha innimellom;-) blir tidlig kveld i dag kjenner jeg![]()
Ja, absolutt verdt detJada, det er veldig koselig innimellomEr jo som oftest verdt det
![]()
Så koselig med besøkHva er planene deres i dag da?
Her kommer Lilja sin farmor, tante og onkel på besøkblir veldig koselig, de har ikke sett henne siden i begynnelsen av februar og nå er hun jo blitt så stor
![]()
Vi har ikke lagt noen planer enda.. Blir nok en bytur på formiddagen tenker jeg. Også har mamma sagt hun vil ta oss med ut på middag i dag eller i morgen. Så vi får se! Har lovet å reise til svigerfar en tur også.Hva er planene deres i dag da?
Her kommer Lilja sin farmor, tante og onkel på besøkblir veldig koselig, de har ikke sett henne siden i begynnelsen av februar og nå er hun jo blitt så stor
![]()
Det blir sikkert veldig deilig å se de igjen!!Så koselig med besøk
Jeg skal snart sette meg i bilen og kjøre 4 timer for å hente mann og barn på påskefjellet..
Gleder meg til å se igjen gutta![]()
Det var langt unna.. Kjører dere hjem i dag?Så koselig med besøk
Jeg skal snart sette meg i bilen og kjøre 4 timer for å hente mann og barn på påskefjellet..
Gleder meg til å se igjen gutta![]()