Om du titter innom

Go morgen :-) sitter her å smådupper, mens jeg ser snupp og pappan min leke. Kjenner det var ikke så lurt allikavel å skravle med søss i natt :-P

Hva er planene deres i dag da?
Her kommer Lilja sin farmor, tante og onkel på besøk :-) blir veldig koselig, de har ikke sett henne siden i begynnelsen av februar og nå er hun jo blitt så stor :)

Her kommer Lilja sin farmor, tante og onkel på besøk :) blir veldig koselig, de har ikke sett henne siden i begynnelsen av februar og nå er hun jo blitt så stor :)
Så koselig med besøk:D
Jeg skal snart sette meg i bilen og kjøre 4 timer for å hente mann og barn på påskefjellet..:)
Gleder meg til å se igjen gutta:D

Her kommer Lilja sin farmor, tante og onkel på besøk :-) blir veldig koselig, de har ikke sett henne siden i begynnelsen av februar og nå er hun jo blitt så stor :)
Vi har ikke lagt noen planer enda.. Blir nok en bytur på formiddagen tenker jeg. Også har mamma sagt hun vil ta oss med ut på middag i dag eller i morgen. Så vi får se! Har lovet å reise til svigerfar en tur også. :)

Så koselig med besøk:D
Jeg skal snart sette meg i bilen og kjøre 4 timer for å hente mann og barn på påskefjellet..:)
Gleder meg til å se igjen gutta:D
Det var langt unna.. Kjører dere hjem i dag?:) blir nok godt å se guttan dine igjen :) kjør pent ;-)

Back
Topp