Om du titter innom

God morgen damer!! Jeg lurer virkelig på når lillegutt skal sove greit om natten igjen??!! Var jo en stund han kunne sove til 3-4 før han våknet for pupp og så sov videre til 6-7! Den tiden savner jeg! Våknet opp med hodepine i dag! Uff... Nå er jeg alt for negativ! :p

I dag skal vi en tur på butikken og så kanskje trille en tur! Er nydelig vær her :)

God morgen damer!! Jeg lurer virkelig på når lillegutt skal sove greit om natten igjen??!! Var jo en stund han kunne sove til 3-4 før han våknet for pupp og så sov videre til 6-7! Den tiden savner jeg! Våknet opp med hodepine i dag! Uff... Nå er jeg alt for negativ! :p

I dag skal vi en tur på butikken og så kanskje trille en tur! Er nydelig vær her :)
Skjønner godt at du blir lei da! Er ikke så mange dårlige nettet som skal til før man kan miste litt motet :( Håper det snur snart for dere!! :)

God morgen:D
Håper virkelig nettene snart blir roligere hos dere.. Er jo sååå slitsomt!:(
Kos dere i nydelig påskevær!:)

Vi har ikke lagt noen planer enda.. Blir nok en bytur på formiddagen tenker jeg. Også har mamma sagt hun vil ta oss med ut på middag i dag eller i morgen. Så vi får se! Har lovet å reise til svigerfar en tur også. :)
Masse muligheter altså :-) alt hørtes veldig hyggelig ut, blir nok en strålende påskehelg ;-)

Er lov å være litt negativ når man har søvnmangel ! Helt uvirkelig for meg nå at jeg engang kunne sove så mye jeg ville :-P
Trilletur i govær hørtes deilig ut ;-)

God dag :-)

Back
Topp