Veldig!Det blir sikkert veldig deilig å se de igjen!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig!Det blir sikkert veldig deilig å se de igjen!!![]()
Nei, jeg overnatter til i morgen, så drar vi hjem i morgen tidlig..Det var langt unna.. Kjører dere hjem i dag?blir nok godt å se guttan dine igjen
kjør pent ;-)
Ja, det tviler jeg ikke påVeldig!Er jo en uke siden jeg så minsten, så han har sikkert vokst litt på denne tiden også
![]()
Skjønner godt at du blir lei da! Er ikke så mange dårlige nettet som skal til før man kan miste litt motetGod morgen damer!! Jeg lurer virkelig på når lillegutt skal sove greit om natten igjen??!! Var jo en stund han kunne sove til 3-4 før han våknet for pupp og så sov videre til 6-7! Den tiden savner jeg! Våknet opp med hodepine i dag! Uff... Nå er jeg alt for negativ!
I dag skal vi en tur på butikken og så kanskje trille en tur! Er nydelig vær her![]()
God morgenGod morgen damer!! Jeg lurer virkelig på når lillegutt skal sove greit om natten igjen??!! Var jo en stund han kunne sove til 3-4 før han våknet for pupp og så sov videre til 6-7! Den tiden savner jeg! Våknet opp med hodepine i dag! Uff... Nå er jeg alt for negativ!
I dag skal vi en tur på butikken og så kanskje trille en tur! Er nydelig vær her![]()
Masse muligheter altsåVi har ikke lagt noen planer enda.. Blir nok en bytur på formiddagen tenker jeg. Også har mamma sagt hun vil ta oss med ut på middag i dag eller i morgen. Så vi får se! Har lovet å reise til svigerfar en tur også.![]()
Ja. vil gjerne fylle huset med litt bråk og støy igjen!Ja, det tviler jeg ikke påBlir godt å få de hjem nå!
![]()
Det skjønner jeg godt at du ikke orker;-)Nei, jeg overnatter til i morgen, så drar vi hjem i morgen tidlig..
Orker ikke 8 timer i bil samme dagen![]()
Ja, vi satser på detMasse muligheter altsåalt hørtes veldig hyggelig ut, blir nok en strålende påskehelg ;-)
Er godt å faktisk savne det litt innimellom også!Ja. vil gjerne fylle huset med litt bråk og støy igjen!![]()
Er lov å være litt negativ når man har søvnmangel ! Helt uvirkelig for meg nå at jeg engang kunne sove så mye jeg villeGod morgen damer!! Jeg lurer virkelig på når lillegutt skal sove greit om natten igjen??!! Var jo en stund han kunne sove til 3-4 før han våknet for pupp og så sov videre til 6-7! Den tiden savner jeg! Våknet opp med hodepine i dag! Uff... Nå er jeg alt for negativ!
Ihvertfall når de 4 timene hjem igjen er sammen med 4 barn som ikke liker bilkjøringDet skjønner jeg godt at du ikke orker;-)
Litt rart, for trodde aldri jeg ville savne detEr godt å faktisk savne det litt innimellom også!![]()
HeheLitt rart, for trodde aldri jeg ville savne det![]()
God morgen!!God dag![]()
God morgenGod dag![]()
Så koselig å se degGod morgen skjønne damer![]()