Hehe... Ja, den hadde passet godt i kveld! Nå er det vel ikke lenge før vi slokner over tastene![]()
Vi får prøve å holde oss våkne en stund til da!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe... Ja, den hadde passet godt i kveld! Nå er det vel ikke lenge før vi slokner over tastene![]()
Vi får prøve å holde oss våkne en stund til da!!![]()
Jøss, ble det noe igjen av den da?Ja, får vel det! Litt må vi da tåleJeg har tross alt igjen litt oreokake som må spises opp
![]()
Haha, snøvletråd passer fint!
*sier hun som sitter med vannglasset*
Ja, får vel det! Litt må vi da tåleJeg har tross alt igjen litt oreokake som må spises opp
![]()
Nei nå skjønner jeg du har fått for mye vin altsåDet var du som hadde den oreokaka, ja!! Trodde det var Klatremus jeg![]()
Nei nå skjønner jeg du har fått for mye vin altså![]()
Haha, må ikke surre så mye vet duHuff og huff![]()
Haha, må ikke surre så mye vet du![]()
mmmm
mmmmDen så skikkelig god ut også da!!!!
![]()
Takk!! Den er veldig godt også!
Hvor full er du nå på en skala fra 1-10?![]()
Så lenge jeg kan si sosialantropolog raskt 3 ganger så er jeg foreløpig bare på 1!![]()
Jammen klarer du det da? Det er jo ingen til å kontrollere deg, så du kan jo si hva du vil her inneSå lenge jeg kan si sosialantropolog raskt 3 ganger så er jeg foreløpig bare på 1!![]()
Jammen klarer du det da? Det er jo ingen til å kontrollere deg, så du kan jo si hva du vil her inne![]()
Jammen klarer du det da? Det er jo ingen til å kontrollere deg, så du kan jo si hva du vil her inne![]()
Tja.... Vi aner jo ikke hvor lang tid du bruker på å skrive det hellerHjelper det hvis jeg skriver det raskt 3 ganger da??![]()