Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj...kjedelig når sånt blir en kamp..Titter innom etter endt kveldsmat. Frøkna og jeg har nettopp krangla om astmamedisinene. Jeg vant kampen, men frøkna ble hissig![]()
Tittit!Titter innom under legging![]()
Hei!!Hei jenter!! Har dere savnet meg??Nå har besøket reist! Har hatt en veldig koselig dag
Nå har jeg rydda og satt på oppvaskemaskin, så nå er det avslappning resten av kvelden! Lillegutt ble utslitt av besøk så han sovna i senga si for kvelden 18.10, da kunne vi ikke drøye det lenger
![]()
Hei!!Klart vi har savnet deg!!
Godt å slenge beina i sofaen etter mye sosialiseringSlisomt for både liten og stor, men som regel veldig koselig
![]()
Så gøy at han har oldeforeldreHihi... Så bra
Ja, er veldig koselig! Spesielt å få besøk av oldeforeldrene til lillegutt og bestefaren hans, de ser vi ikke kjempeofte!! Har hatt en super dag!!
Hvordan var det på jobb?
Så gøy at han har oldeforeldreSå heldige er ikke vi
Jobben har vært kjempe gøy idag! Mange spennende oppdrag, og tiden har gått råfort![]()
Hehe...huset virker som om det er fraflyttet
Og for første gang på leeenge hører jeg faktisk fuglekvitter fra utsiden laughing7
Oi! Det var "ungt"Så trist da!Ja, han er så heldig at han har 4 oldeforeldre i live! Og oldeforeldrene på min side er "bare" 72 år gamle!
Så bra! Kan tenke meg at du har en spennende jobb ja! Reiser dere rundt eller jobber du på et fast sted?
Så herlig! Hu mor slår seg løsHeisann jenter!Da har jeg dumpet ned i sofaen med et glass vin
![]()
Hehe...godt å høre!Jepp!Nå koser jeg med skikkelig
![]()
Hehe...godt å høre!Det gjør jeg også
![]()
Avtale!Så bra! Da får vi sørge for å ta den helt ut sammen i kveld da!!![]()
Avtale!Mangler vin jeg da...men duger pepsi max??
![]()
Skjønner at det er her inne det virkelig kommer til å skje spennende saker i kveldSå bra! Da får vi sørge for å ta den helt ut sammen i kveld da!!![]()
Definitivt!Skjønner at det er her inne det virkelig kommer til å skje spennende saker i kveld![]()
Hehe...fint!!Du kan få drukket deg rimelig "full" på det også! Så da duger det!![]()