This is the place to be!!Skjønner at det er her inne det virkelig kommer til å skje spennende saker i kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
This is the place to be!!Skjønner at det er her inne det virkelig kommer til å skje spennende saker i kveld![]()
Haha... Er her det skjer i kveld! Jeg skal også drikke meg "full" på Pepsi Max i kveld RonjaRAlkohol har jeg ikke smakt siden juni 2011 tror jeg
![]()
Ikke siden juni 2011???Haha... Er her det skjer i kveld! Jeg skal også drikke meg "full" på Pepsi Max i kveld RonjaRAlkohol har jeg ikke smakt siden juni 2011 tror jeg
![]()
Ja da får jeg bli liggende på soverommet ei stund til daThis is the place to be!!![]()
SÅ bra!! gleder meg til å se hvordan dere er i fylla!!![]()
Yeeeii!!! Velkommen til "fylle"fest"!!Haha... Er her det skjer i kveld! Jeg skal også drikke meg "full" på Pepsi Max i kveld RonjaRAlkohol har jeg ikke smakt siden juni 2011 tror jeg
![]()
Haha... Tenker jeg blir veldig spennende ja*snøvlesiklespy* Haha
![]()
Yeeeii!!! Velkommen til "fylle"fest"!!![]()
Hehe...du får dumpe ned i sofaen med ossJa da får jeg bli liggende på soverommet ei stund til da
Frøkna har sovet en halvtime allerede, jeg ligger her og skravler med dere
Men får vel komme meg ut på stua![]()
Ikke siden juni 2011???
Heheje, jeg husker ikke sist jeg smakte alkohol jeg. Sikkert sist gang i 2008![]()
Nei, holder nok å lukte på korkenHaha... Nei, tok siste glasset med vin et par dager før jeg kutta ut p-pillaBestemte meg for å ikke drikke alkohol i prøveperioden
Oi, ja det er en stund siden! Skal ikke være så hard på flaska når du en gang skal prøve det igjen da
![]()
Nei, holder nok å lukte på korken![]()
*tilbake til fjortiss-alderen* Hehe![]()
Litt fjortissfyll her inne hadde jo vært artig!!![]()
Haha... Ja, det hadde vært en opplevelse! *sniffer på Pepsi Max korken*![]()
Haha!! Begynner du å kjenne det allerede??![]()
Tror det! Rommet spinner rundt alleredeDu da?
Ja, her har jeg skikkelig problemer med å treffe de rette tastene på tastaturet...
VI burde ha en skravletråd der vi ikke kan rette skrivefeil nå![]()
Haha... Sånn går det da man lukter på korken
Ja, vi burde hatt en snøvletråd![]()
Hehe, ja det hadde vært en passende tråd![]()