Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Titter fort innom før jeg drar på fest hos en kollega
Skal kjøre jeg da...skal på jobb i morgen tidlig
Dukker plutselig opp senere i kveld!
Du kan jo ikke stikke av nåTitter fort innom før jeg drar på fest hos en kollega
Kos deg masse i kveld da!!Titter fort innom før jeg drar på fest hos en kollega
Kose deg på festTitter fort innom før jeg drar på fest hos en kollega
Det er så herlig med slike leggingerDa har lillegutt sovnet! Han var stuptrøtt etter å ha startet dagen før kl. 6 i dag tidlig! Skikkelig god legging i dag også! Han fikk pupp på senga, så fikk han smokken og lå tett inntil meg! Etter ca 30 sekundet gled øynene igjen og han sovSå på vi å koste oss slik i 10 min før vi løfta han over i senga si
![]()
Det er så herlig med slike leggingerEr spent på hvordan vår blir i kveld
![]()
Ja, det tror jeg påJa, i slike øyeblikk har mammahjertet det helt perfekt <3 Håper dere også får en god legging![]()
Hmmm... Får vi smake?Nå er steg 1 av oreokake-laging ferdigSå nå skal jeg støvsuge stua før jeg tar steg 2
![]()
Lykke til med leggingenTitter innom under kveldsamming![]()
Ja, det tror jeg på![]()
Vi har slitt en del den siste uka.. Men en dag må det jo snu!![]()
Ja, det er bare å krysse fingrene! Foreløpig ser det ikke lovende utUff... Så kjedelig!! Håper i dag er dagen det snurVi har slitt fælt om nettene den siste uka, men i natt gikk det heldigvis bedre
![]()
Hmmm... Får vi smake?![]()
Ja, det er bare å krysse fingrene! Foreløpig ser det ikke lovende ut![]()
Det gikk heldigvis bedre enn jeg fryktet her, så nå sover hunUff... *sende over sovestøv* Er så slitsomt når de roter med å finne roen! Lillegutt bråvåkna for noen minutter siden og hylgråt, men etter 2 min på armen sovnet han heldigvis igjen!