Ja, det er unormalt rolig egentlig!Hehe... Veldig rolig her i kveld!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er unormalt rolig egentlig!Hehe... Veldig rolig her i kveld!!
Tv2Hvilken kanal begynner det på? Koselig å se på noe sammen da!! Sambo kommer snart hjem med pizza til oss!!
Haha, måtte titte innom igjen jeg og
Hvordan går det med oreokaka?
Ja må prøve det, og greier å slappe av når det ser bra ut rundt megHaha.... Dette må du lære deg først som sist![]()
KRISE, appen min har tatt kveld, jeg får ikke fiksa den og det er altfor tungvint å titte innom med mac![]()
Håper jeg får fiksa den snart, så jeg kan komme meg litt up to date på hva dere styrer med![]()
Jeg har vært over grensa i dag med vesla og søstra, og vi kjøpte brus og lakris ;-) kjøpte åpenbart for lite lakris, for det var fritt når vi kom hjem![]()
Nå er vi så "bortskjemte" at det alltid står mat klar på bordet om vi ringer å spørr om de er hjemmeMan må nyte det fine været så lenge det varerOg middag er jo heller ikke å forakte!
![]()
Ja, veldig krise. er jo innom med appen flere ganger daglig. Mac en åpner jeg kanskje 2 ganger i ukaJa, det er kriiise! Appen er så så enkel og fin å bruke! Håper det går i orden snart!!
Hehe... Herlig med svensketur da selv om det ble fort tomt for lakris![]()
Vææææææ nei kan jo ikke ta kvelden den nå!KRISE, appen min har tatt kveld, jeg får ikke fiksa den og det er altfor tungvint å titte innom med mac
Håper jeg får fiksa den snart, så jeg kan komme meg litt up to date på hva dere styrer med
Jeg har vært over grensa i dag med vesla og søstra, og vi kjøpte brus og lakris ;-) kjøpte åpenbart for lite lakris, for det var fritt når vi kom hjem![]()
Men om man er i sverige eller finland går det vel nesten ut på det samme??Ja, veldig krise. er jo innom med appen flere ganger daglig. Mac en åpner jeg kanskje 2 ganger i uka
Var morro med en tur over grensa, men vi var i finland, ikke sverige ;-) bor litt langt nord ja ;-)
Nei, det er ganske irriterende når ting ikke funker. jeg kommer ikke inn på appen at all..:-/Vææææææ nei kan jo ikke ta kvelden den nå!
Huff skal ikke være lett med disse appene![]()
hehe.. har du vært i finlandMen om man er i sverige eller finland går det vel nesten ut på det samme??![]()
Ja, veldig krise. er jo innom med appen flere ganger daglig. Mac en åpner jeg kanskje 2 ganger i uka![]()
Var morro med en tur over grensa, men vi var i finland, ikke sverige ;-) bor litt langt nord ja ;-)
Hmmmm.... har du avinstallert den og installert den på nytt?Nei, det er ganske irriterende når ting ikke funker. jeg kommer ikke inn på appen at all..:-/
Hehe er det så tydelig at jeg ikke har hvert det?hehe.. har du vært i finland![]()
Mye er billigere enn i norge, men ikke like billig som i sverige. Men morsomt med andre varer + at de har faktisk mye økologiske greier derÅja... Er det veldig billig der også eller? Vi bor 1 1/2 time unna svenskegrensen, så hender vi er der![]()
Ja, men den bare står å ruller(hengt seg opp)Hmmmm.... har du avinstallert den og installert den på nytt?
Hehe er det så tydelig at jeg ikke har hvert det?
Har bare hørt historier om rare ung gutter som drikker nesten rein vodka utenfor butikker og stive folk
Men vil jo anta at det ikke kan være såå mye forskjell ved grensene
huff så kjedelig!!! skrudd av og på mobilen også?Ja, men den bare står å ruller(hengt seg opp)