Om du titter innom

KRISE, appen min har tatt kveld, jeg får ikke fiksa den og det er altfor tungvint å titte innom med mac :-P
Håper jeg får fiksa den snart, så jeg kan komme meg litt up to date på hva dere styrer med :-)
Jeg har vært over grensa i dag med vesla og søstra, og vi kjøpte brus og lakris ;-) kjøpte åpenbart for lite lakris, for det var fritt når vi kom hjem :-P

Haha.... Dette må du lære deg først som sist ;)
Ja må prøve det, og greier å slappe av når det ser bra ut rundt meg ;)
Så nå kan jeg endelig slappe litt av ihvertfall :)

KRISE, appen min har tatt kveld, jeg får ikke fiksa den og det er altfor tungvint å titte innom med mac :-P
Håper jeg får fiksa den snart, så jeg kan komme meg litt up to date på hva dere styrer med :-)
Jeg har vært over grensa i dag med vesla og søstra, og vi kjøpte brus og lakris ;-) kjøpte åpenbart for lite lakris, for det var fritt når vi kom hjem :-P

Ja, det er kriiise! Appen er så så enkel og fin å bruke! Håper det går i orden snart!!

Hehe... Herlig med svensketur da selv om det ble fort tomt for lakris ;)

Man må nyte det fine været så lenge det varer:D Og middag er jo heller ikke å forakte!:p
Nå er vi så "bortskjemte" at det alltid står mat klar på bordet om vi ringer å spørr om de er hjemme :) Er jo ikke derfor vi besøker de ;) Spørs om de synes vi er skrantene tynne ;) hahahaha.. FEIL ...

Ja, det er kriiise! Appen er så så enkel og fin å bruke! Håper det går i orden snart!!

Hehe... Herlig med svensketur da selv om det ble fort tomt for lakris ;)
Ja, veldig krise. er jo innom med appen flere ganger daglig. Mac en åpner jeg kanskje 2 ganger i uka :-P
Var morro med en tur over grensa, men vi var i finland, ikke sverige ;-) bor litt langt nord ja ;-)

KRISE, appen min har tatt kveld, jeg får ikke fiksa den og det er altfor tungvint å titte innom med mac :p
Håper jeg får fiksa den snart, så jeg kan komme meg litt up to date på hva dere styrer med :)
Jeg har vært over grensa i dag med vesla og søstra, og vi kjøpte brus og lakris ;-) kjøpte åpenbart for lite lakris, for det var fritt når vi kom hjem :p
Vææææææ nei kan jo ikke ta kvelden den nå!
Huff skal ikke være lett med disse appene :o

Ja, veldig krise. er jo innom med appen flere ganger daglig. Mac en åpner jeg kanskje 2 ganger i uka :p
Var morro med en tur over grensa, men vi var i finland, ikke sverige ;-) bor litt langt nord ja ;-)
Men om man er i sverige eller finland går det vel nesten ut på det samme?? :)

Ja, veldig krise. er jo innom med appen flere ganger daglig. Mac en åpner jeg kanskje 2 ganger i uka :-P

Åja... Er det veldig billig der også eller? Vi bor 1 1/2 time unna svenskegrensen, så hender vi er der ;)

hehe.. har du vært i finland :p
Hehe er det så tydelig at jeg ikke har hvert det? ;)
Har bare hørt historier om rare ung gutter som drikker nesten rein vodka utenfor butikker og stive folk :p

Men vil jo anta at det ikke kan være såå mye forskjell ved grensene

Hehe er det så tydelig at jeg ikke har hvert det? ;)
Har bare hørt historier om rare ung gutter som drikker nesten rein vodka utenfor butikker og stive folk :p

Men vil jo anta at det ikke kan være såå mye forskjell ved grensene

Nei, det er litt grensegalskap ved finskegrensen også. Kjente jeg var litt flau over å være nordmann i dag :-P Dritingse tromsøfolk som sjanglet rundt og ropte i butikken :-/

Back
Topp