Om du titter innom

Da har jeg fått ryddet endel og lagt på rene duker! Lillegutt skitner dem fort til :p Bake kake og resten av ryddinga får jeg ta etter lillegutt har lagt seg i kveld! Nå er han på trilletur med besteforeldrene sine :)

Da har jeg fått ryddet endel og lagt på rene duker! Lillegutt skitner dem fort til :p Bake kake og resten av ryddinga får jeg ta etter lillegutt har lagt seg i kveld! Nå er han på trilletur med besteforeldrene sine :)
Så deilig å få gjort litt!:D

Da føler jeg meg skikkelig flink og skulle egentlig hatt oppvask maskin merker jeg for dette var ikke godt for bekken og rygg men har da vasket opp alt av bestikk og tallerkener som jeg har +kaffe service og litt ekstra! Mangler kaffe koppene som hører til da så må ta en tur på låven for å finne de men det blir ikke idag!!!

Titter bare raskt innom mellom tur og pølsegrilling:D og dette er faktisk mitt første innlegg i dag:eek:

Ha en fortsatt fin skjærtorsdag:)

Da føler jeg meg skikkelig flink og skulle egentlig hatt oppvask maskin merker jeg for dette var ikke godt for bekken og rygg men har da vasket opp alt av bestikk og tallerkener som jeg har +kaffe service og litt ekstra! Mangler kaffe koppene som hører til da så må ta en tur på låven for å finne de men det blir ikke idag!!!
Flink og effektiv du er;)
Du får ønske deg oppvaskmaskin i julegave:P

Joda var koselig og. :)
Ja, hun distraheres veldig lett... dessverre...

Uff... Kjedelig det da! Merker at lillegutt også distraheres veldig lett om dagen. Men bare da vi er borte, hjemme går det som regel greit! Men han har jo ingen storesøsken som er spennende å følge med på da...!

Back
Topp