Du får sette henne i svingHadde bare søstra mi hvert en bedre barnevakt nå
Kunne hun tatt vogna og ordnet her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får sette henne i svingHadde bare søstra mi hvert en bedre barnevakt nå
Kunne hun tatt vogna og ordnet her![]()
Prøver men hun snakker med sin nye kjæreste som egentlig skal være i viking skipet i hamar og spilleDu får sette henne i sving![]()
Det skal viHøres herlig ut! Nyt det nydelige været!![]()
Så flink du er!!Da har jeg fått ryddet endel og lagt på rene duker! Lillegutt skitner dem fort tilBake kake og resten av ryddinga får jeg ta etter lillegutt har lagt seg i kveld! Nå er han på trilletur med besteforeldrene sine
![]()
Så flink du er!!![]()
Så deilig å få gjort litt!Da har jeg fått ryddet endel og lagt på rene duker! Lillegutt skitner dem fort tilBake kake og resten av ryddinga får jeg ta etter lillegutt har lagt seg i kveld! Nå er han på trilletur med besteforeldrene sine
![]()
Flink og effektiv du erDa føler jeg meg skikkelig flink og skulle egentlig hatt oppvask maskin merker jeg for dette var ikke godt for bekken og rygg men har da vasket opp alt av bestikk og tallerkener som jeg har +kaffe service og litt ekstra! Mangler kaffe koppene som hører til da så må ta en tur på låven for å finne de men det blir ikke idag!!!
Hallo, snuppis!Titter bare raskt innom mellom tur og pølsegrillingog dette er faktisk mitt første innlegg i dag
Ha en fortsatt fin skjærtorsdag![]()
Titter bare raskt innom mellom tur og pølsegrillingog dette er faktisk mitt første innlegg i dag
Ha en fortsatt fin skjærtorsdag![]()
Titter innom. Nå er gutta hjemme igjen og det er slutt på den rolige idyllen
Nå er det amming på soverommet igjen![]()
Joda var koselig og.Hehe... Sikkert godt å ha dem hjemme igjen ogsåSelv om det blir mer tungvint i forhold til ammingen! Er det fordi hun lett distraheres?
Tipper det var deilig å få storebror hjem igjen!Titter innom. Nå er gutta hjemme igjen og det er slutt på den rolige idyllen
Nå er det amming på soverommet igjen![]()
Ååh, hyggelig å høre♥Hallo, snuppis!Det var jaggu på tide du tittet innom! Har savnet deg
![]()
Tusen takkSå koselig at du titter innom! Kos deg masse på grilling![]()
Joda var koselig og.
Ja, hun distraheres veldig lett... dessverre...