Om du titter innom

Nå skal vi snart reise og hente noen ting så huset ser litt bedre ut og hjemmekoselig (og finne tallerken!!! har bare 2 stk her og snart er det ikke papptallerken igjen ;) )

Ja, er så deilig! Han har tullet om natten i over en uke nå! Er kanskje ikke så lenge, men jeg kjenner det på kroppen! Så nå håper jeg det har snudd!

Så flink du har vært som har vasket!! Skal du på jobb i dag?
Glad det virker som det har løsnet for dere!:D Og en uke ER lenge med urolige netter!! :confused:
Veldig deilig når alt er ferdig vasket! Gooood samvittighet!:D
Skal ikke på jobb idag, er permittert;) Men skal i morgen..

Glad det virker som det har løsnet for dere!:D Og en uke ER lenge med urolige netter!! :confused:
Hmmmm så greit da ;)

Ja, det føles ut som en evighet :confused: Det er en veldig deilig følelse når hele huset er nyvasket og man kan slappe av uten å føle at det er 100 ting man burde gjort ja :D Åja, deilig med en dag fri hvertfall da :)

Ja, det føles ut som en evighet :confused: Det er en veldig deilig følelse når hele huset er nyvasket og man kan slappe av uten å føle at det er 100 ting man burde gjort ja :D Åja, deilig med en dag fri hvertfall da :)
Husarbeid er fantastisk!! Når man er ferdig med det:P Hihi..
Ja, deilig med en fridag.. Har fortsatt mye jeg må gjøre hjemme før gutta kommer hjem til helgen:)

Husarbeid er fantastisk!! Når man er ferdig med det:P Hihi..
Ja, deilig med en fridag.. Har fortsatt mye jeg må gjøre hjemme før gutta kommer hjem til helgen:)

Haha... Ikke sant! Når man er ferdig med det er det herlig ;)

Så flink du er da! Men du må passe å få slappet av litt også!! :)

Haha... Ikke sant! Når man er ferdig med det er det herlig ;)

Så flink du er da! Men du må passe å få slappet av litt også!! :)
Slapper av, fordi jeg får sove hver natt uten forstyrrelser:D
Dessuten elsker jeg å rydde i skuffer og skap.. få orden på ting, og kaste ubrukelige ting;)
Vi skal jo flytte, og det er deilig å få ting unna slik at vi ikke må ta skippertak i siste liten..:p

Hei på dere :)
trilleturen unnagjort, frøkna brukte tid på å sovne. Hun hoster så fælt at hun nesten kaster opp :(
har smurt gjengene på ytterdøra, de knirka noe voldsomt. Så de er smurt med extra virgin olivenolje, så da bør den slutte å knirke :p

jeg har ramla i sofaen med en kopp te og sjokolade og bare sløver til vi skal hente gutta fra toget ca 13 ;)

Jeg sikler på vogn da... ;) nesten så jeg bare har lyst til å kjøpe vet dere ;)

Dessuten elsker jeg å rydde i skuffer og skap.. få orden på ting, og kaste ubrukelige ting;)
Vi skal jo flytte, og det er deilig å få ting unna slik at vi ikke må ta skippertak i siste liten..:p
Deilig å begynne i det små.
Vi skulle flytte når samboer gikk i perm med storebror, så han pakka ned og vaska ut av forrige hus mens han hadde perm. Var deilig å dra på jobb å slippe den jobben :p
Nå synes jeg han kan ta vårrengjøringa :p

God dag!

Jeg våknet kl 03 i natt og lå våken til 04, så valgte tassen å starte dagen kl 04 :p i 05-tida ga vi opp og stod opp med han. Heldigvis var mannen snill og lot meg legge meg og sove litt til ;)

Vi er på fjellet og skal ut og prøve pulk for første gang nå straks. Håper tassen koser seg oppi der :D

Det er bra da :) Ja, sikkert greit å få drive med dette uforstyrret!! Verre med 3 barn rundt seg vil jeg tro ;)

Så bra det ser ut til å løsne nå :)
er det tenner eller?

Tror det et en blanding av forskjølelse og en tann som ikke vil komme frem. Han har en stor kul i tannkjøttet der jeg regner med neste tann kommer! Men han var mye roligere i natt, så nå håper jeg det har skudd :)

Jg fikk akkurat meld fra samboer at de er på toget hjem. Men det er så fullt at de må sitte i gangen :(
føler ikke akkurat at det er så trygt for storebror.... :(

rart ingen kunne ha flytta seg for ham :(

Back
Topp