Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glad det virker som det har løsnet for dere!Ja, er så deilig! Han har tullet om natten i over en uke nå! Er kanskje ikke så lenge, men jeg kjenner det på kroppen! Så nå håper jeg det har snudd!
Så flink du har vært som har vasket!! Skal du på jobb i dag?
Hmmmm så greit daGlad det virker som det har løsnet for dere!Og en uke ER lenge med urolige netter!!
Veldig deilig når alt er ferdig vasket! Gooood samvittighet!
Skal ikke på jobb idag, er permittertMen skal i morgen..
Det skjønner jegJa gruer meg alltid når hun får de første tegnene for det varer lenge også![]()
Hehe..tallerken er kjekt å haNå skal vi snart reise og hente noen ting så huset ser litt bedre ut og hjemmekoselig (og finne tallerken!!! har bare 2 stk her og snart er det ikke papptallerken igjen)
VELDIG greitHmmmm så greit da![]()
HahaSniker innom på derehar dessverre ikke noe fornuftig å si
![]()
Glad det virker som det har løsnet for dere!Og en uke ER lenge med urolige netter!!
Veldig deilig når alt er ferdig vasket! Gooood samvittighet!
Skal ikke på jobb idag, er permittertMen skal i morgen..
Husarbeid er fantastisk!! Når man er ferdig med detJa, det føles ut som en evighetDet er en veldig deilig følelse når hele huset er nyvasket og man kan slappe av uten å føle at det er 100 ting man burde gjort ja
Åja, deilig med en dag fri hvertfall da
![]()
Husarbeid er fantastisk!! Når man er ferdig med detHihi..
Ja, deilig med en fridag.. Har fortsatt mye jeg må gjøre hjemme før gutta kommer hjem til helgen![]()
Slapper av, fordi jeg får sove hver natt uten forstyrrelserHaha... Ikke sant! Når man er ferdig med det er det herlig
Så flink du er da! Men du må passe å få slappet av litt også!!![]()
Deilig å begynne i det små.Slapper av, fordi jeg får sove hver natt uten forstyrrelser
Dessuten elsker jeg å rydde i skuffer og skap.. få orden på ting, og kaste ubrukelige ting
Vi skal jo flytte, og det er deilig å få ting unna slik at vi ikke må ta skippertak i siste liten..![]()
Så bra det ser ut til å løsne nåJa, er så deilig! Han har tullet om natten i over en uke nå! Er kanskje ikke så lenge, men jeg kjenner det på kroppen! Så nå håper jeg det har snudd!
Så flink du har vært som har vasket!! Skal du på jobb i dag?
Slapper av, fordi jeg får sove hver natt uten forstyrrelser
Dessuten elsker jeg å rydde i skuffer og skap.. få orden på ting, og kaste ubrukelige ting
Vi skal jo flytte, og det er deilig å få ting unna slik at vi ikke må ta skippertak i siste liten..![]()
Så bra det ser ut til å løsne nå
er det tenner eller?