Om du titter innom

Uff... Kjedelig det da! Merker at lillegutt også distraheres veldig lett om dagen. Men bare da vi er borte, hjemme går det som regel greit! Men han har jo ingen storesøsken som er spennende å følge med på da...!
Det er noe med de storesøsknene som er utrolig spennende ja... Så vi har ikke kunnet amme på stua i helger siden hun var 2-3 mnd vi... Kjedelig, men sånn er det.
Men hun har faktisk tatt pupp på stua en dag her forrige uke, men da var hun nok sulten.

Det er noe med de storesøsknene som er utrolig spennende ja... Så vi har ikke kunnet amme på stua i helger siden hun var 2-3 mnd vi... Kjedelig, men sånn er det.
Men hun har faktisk tatt pupp på stua en dag her forrige uke, men da var hun nok sulten.

Såpass ja! Dumt at hun distraheres så lett! Men supert at du har klart å holde på amminga så lenge! :):)

Titter innom! Sitter å ser på at sambo gir lillegutt grøt! :) Ved 18 tiden går vi opp på badet så lillegutt får plasket litt i badebaljen sin før leggetid :)

I dag har mannen min og jeg vært flinke å gått tur med jentene på nesten 1 mil :) Riktig nok til Mimmi og Farfar men koselig var det :) så håper trolla sover godt til natten :)

Ja vi er fornøyde med turen i dag og blir spennende å se åssen kroppen er i morgen .. :) Men deilig å røre seg i det fine været :) Pluss at det vanket jo middag på oss hos svigers :)

Da kommer snart pappaen min for å henge opp mitt fantastiske nye medisinskap :D

Ja vi er fornøyde med turen i dag og blir spennende å se åssen kroppen er i morgen .. :) Men deilig å røre seg i det fine været :) Pluss at det vanket jo middag på oss hos svigers :)
Man må nyte det fine været så lenge det varer:D Og middag er jo heller ikke å forakte!:P

Back
Topp