Må ha plass til detFlink og effektiv du er
Du får ønske deg oppvaskmaskin i julegave![]()
Satser på at det er det der jeg får leid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ha plass til detFlink og effektiv du er
Du får ønske deg oppvaskmaskin i julegave![]()
Titter bare raskt innom mellom tur og pølsegrillingog dette er faktisk mitt første innlegg i dag
Ha en fortsatt fin skjærtorsdag![]()
Ja, her er det knallfint vær! Så vi har vært ute på Mjøsisen å gått tur og spist Kvikk lunchTakkGreit å ha litt orden på ting da vi får besøk av masse familie i morgen!
Hva gjør dere i dag?
Er det fint påskevær hos dere?
Ja, her er det knallfint vær! Så vi har vært ute på Mjøsisen å gått tur og spist Kvikk lunch![]()
Tusen takk
Du får kose deg idag![]()
Her fungerer det helt fintBabyverden appen min funker ikke.. Flere som har sammproblem?
Det er noe med de storesøsknene som er utrolig spennende ja... Så vi har ikke kunnet amme på stua i helger siden hun var 2-3 mnd vi... Kjedelig, men sånn er det.Uff... Kjedelig det da! Merker at lillegutt også distraheres veldig lett om dagen. Men bare da vi er borte, hjemme går det som regel greit! Men han har jo ingen storesøsken som er spennende å følge med på da...!
Ok, får prøve å slette og sette inn på nytt daHer fungerer det helt fint![]()
Det er noe med de storesøsknene som er utrolig spennende ja... Så vi har ikke kunnet amme på stua i helger siden hun var 2-3 mnd vi... Kjedelig, men sånn er det.
Men hun har faktisk tatt pupp på stua en dag her forrige uke, men da var hun nok sulten.
Funker her, håper du får ordnet det snartBabyverden appen min funker ikke.. Flere som har sammproblem?
Oi! Så flinke dere er!I dag har mannen min og jeg vært flinke å gått tur med jentene på nesten 1 milRiktig nok til Mimmi og Farfar men koselig var det
så håper trolla sover godt til natten
![]()
Smelter en del her nå også.Hørtes ut som en herlig dagKnallvær her også! Digger at snøen driver å smeltes bort
![]()
Funker her...Babyverden appen min funker ikke.. Flere som har sammproblem?
Man må nyte det fine været så lenge det varerJa vi er fornøyde med turen i dag og blir spennende å se åssen kroppen er i morgen ..Men deilig å røre seg i det fine været
Pluss at det vanket jo middag på oss hos svigers
![]()