Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pokker :-( blir slitsomt detteTitt titt! Da er vi tilbake fra en 4 timers fjelltur![]()
Meen håper du har har en fin tur ;-)Titt titt! Da er vi tilbake fra en 4 timers fjelltur![]()
Så koselig da
Og greit når det er du som kommer til å spise det![]()
Jaja...han får smugles inn en annen dag daHmmm synd han er opptatt med å hjelpe en venn av seg som skal gifte seg idag da. Hmmm
Hørtes herlig ut!Titt titt! Da er vi tilbake fra en 4 timers fjelltur![]()
Nam, nam....minner meg på at jeg ikke har spist middag ennå....Titter innom igjen! Akkurat kommet hjem fra besteforeldrene til sambo! Har blitt proppet full i lasang og kake! Så er helt stappmett nå!! Men det var veldig koselig og lillegutt var blid og sjarmerte dem i senk![]()
Nam, nam....minner meg på at jeg ikke har spist middag ennå....*leter i skapet*
Helt greit!Veldig nam namHvordan var det å jobbe igjen??
Helt greit!Veldig koselig å møte alle kollegene og sjefen... Men brukte hele dagen i dag på å oppdatere meg på nytt lovverk og forskrifter, mail, statistikker, div. tilganger osv..
Ble ikke så mye ordentlig jobb!
Men deilig å være igang, og ikke minst bruke hodet igjen![]()
VELDIG godt å bare få være Charlotte litt igjen..Åja... Vil tro det er mye slikt man må holde seg oppdatert på i det du arbeider med ja! Ja, er vel godt å komme litt ut av babyboblen!! Jeg begynner igjen 14 mai, og gruer meg så fæltMen men, må man så må man!
Krysser fingre for masse alenetid på hu mor i kveldHei hei!
titter innom mens frøkna ruller rundt på gulvet samtidig som hun hoster
Vi nyter siste hele dag alene før gutta kommer hjem i morgen rundt 13.
vi har vært ute, på senteret, og jeg har lagd opp en del middager til henne nå i ettermiddag.
Frøkna har sovet lte dette døgnet, 9.5 time i natt og rett over 3 timer på dagen, så håper hun tar tidlig kveld i kveld sånn at jeg får hele kvelden alene![]()
Godt flere krysser fingrene for detKrysser fingre for masse alenetid på hu mor i kveld![]()
Lykke tilGodt flere krysser fingrene for det
Nå skal vi på badet og i seng![]()
Ja må nesten det daJaja...han får smugles inn en annen dag da![]()
Tittit!Titter innom etter å ha halvsovet i 15 min i senga med lillegutt! Nå føler jeg meg som en zombie rett og slett!Gleder meg til klokka blir nok til at jeg kan legge meg
![]()