Hehe du skulle funnet senga dakjenner jeg meg selv rett,så knaller jeg vell i sofaen etter at barna er lagt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe du skulle funnet senga dakjenner jeg meg selv rett,så knaller jeg vell i sofaen etter at barna er lagt![]()
Det hadde vært det mest fornuftigeHehe du skulle funnet senga da![]()
Nei, hytte i SverigeÅja... Så koselig! Har dere hytte på fjellet?
Nei, hytte i Sverigeved sjøen
![]()
Er egentlig svigers sin, men vi får jo bruke når vi vilÅh, så koselig!! Skulle ønske vi også hadde hytte! Men vi får kose oss hjemme i stedet![]()
Er egentlig svigers sin, men vi får jo bruke når vi vilveldig deilig komme seg litt vekk
![]()
Ja, men får ikke vært her så mye daSå fint at dere kan det da! Ja, er jo veldog deilig å kunne komme seg bort litt![]()
Ja, men får ikke vært her så mye damå bruke mobiltelefon, blir dyrt i Sverige
![]()
Lurer på det altsåOisann, da må du nok bare bli hjemme i stedet![]()
Kjenner igjen den skal bare men greier ikke å sovne på sofaenDet hadde vært det mest fornuftigemen skal bare,også sovner jeg
![]()
Rett og slett, sambo bør ha forståelse for detEr eneste løsningen slik jeg ser det![]()
Tror jeg kunne sovnet stående og jegKjenner igjen den skal bare men greier ikke å sovne på sofaen![]()
Deilig egenskap og ha daTror jeg kunne sovnet stående og jeg![]()
Rett og slett, sambo bør ha forståelse for det![]()
Ja, det kommer foran alt!Ja, klart han ble det! Han skjønner vel hvor viktig babyverden er! Det viktigste i hele verden faktisk![]()
Ja, det kommer foran alt!![]()
Ja, selvfølgeligSelvfølgeligHehe.... Du skrev at hytta ligger ved sjøen, da har du store planer om å bade regner jeg med?
![]()
Ja, selvfølgelig
Eldste sier ho skal bade faktisk![]()
Hehe viktig med en mann som skjønner og forstårJa, klart han ble det! Han skjønner vel hvor viktig babyverden er! Det viktigste i hele verden faktisk![]()