God morgen damer! Lillegutt har sovet dårlig i natt, men han er da blid som ei sol nå
I dag må skal vi en tur til oldeforeldrene til lillegutt. De bor like i nærheten! Regner med det blir koselig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morn mornGod morgen jenter!!Sen morgen her i dag! Herlig
![]()
HUff da.. Ingen bra natt med andre ord?..Morn mornetter 3,5t på trynet var det morgen igjen her...
Veldig bra natt igrunn! Knertn sov hele natta!HUff da.. Ingen bra natt med andre ord?..
I dag skal jeg pakke, reiser i morgenHva skjer i dag da jenter?Skal vi ha et mål for dagen eller?
Ja, 11500, eller er det for vanskelig?Hva skjer i dag da jenter?Skal vi ha et mål for dagen eller?
Mente 12500Ja, 11500, eller er det for vanskelig?![]()
Veldig bra natt igrunn! Knertn sov hele natta!berre mora so ikke klarte å kleie seg i seng før kl 2,og opp igjen halv 6
men helt om natten,helt om dagen![]()
I dag skal jeg pakke, reiser i morgen![]()
Ja da blir det ris til egen bakSlik går det når du skal tømme en hel flaske med vin vet du![]()
Og enda skal du ikke slappe av litt i dag?Ja da blir det ris til egen bak![]()
nei i dag må jeg bare holde det gående så jeg ikke sovnerOg enda skal du ikke slappe av litt i dag?![]()
Får håpe du sovner til vettug tid i kveld danei i dag må jeg bare holde det gående så jeg ikke sovner![]()
kjenner jeg meg selv rett,så knaller jeg vell i sofaen etter at barna er lagtFår håpe du sovner til vettug tid i kveld da![]()
Det klarer viDet må vi prøve å få til![]()
Skal på hyttaMulig jeg burde ha fått med meg dette, men hvor skal du?![]()
Skal på hytta![]()