Om du titter innom

Titter innom igjen! Akkurat kommet hjem fra besteforeldrene til sambo! Har blitt proppet full i lasang og kake! Så er helt stappmett nå!! Men det var veldig koselig og lillegutt var blid og sjarmerte dem i senk :D

Så koselig da :)
Og greit når det er du som kommer til å spise det ;)

Ja, jeg og sambo får stå for spising av påskeegg i år! Så får heller lillegutt ta det neste år :) Men de er så snille, lillegutt fikk 100 kr til sparebøssa i stedet for :)

Titter innom igjen! Akkurat kommet hjem fra besteforeldrene til sambo! Har blitt proppet full i lasang og kake! Så er helt stappmett nå!! Men det var veldig koselig og lillegutt var blid og sjarmerte dem i senk :D
Nam, nam....minner meg på at jeg ikke har spist middag ennå....;) *leter i skapet*

Veldig nam nam :D Hvordan var det å jobbe igjen??
Helt greit! :D Veldig koselig å møte alle kollegene og sjefen... Men brukte hele dagen i dag på å oppdatere meg på nytt lovverk og forskrifter, mail, statistikker, div. tilganger osv..:P Ble ikke så mye ordentlig jobb!
Men deilig å være igang, og ikke minst bruke hodet igjen:P

Helt greit! :D Veldig koselig å møte alle kollegene og sjefen... Men brukte hele dagen i dag på å oppdatere meg på nytt lovverk og forskrifter, mail, statistikker, div. tilganger osv..:P Ble ikke så mye ordentlig jobb!
Men deilig å være igang, og ikke minst bruke hodet igjen:P

Åja... Vil tro det er mye slikt man må holde seg oppdatert på i det du arbeider med ja! Ja, er vel godt å komme litt ut av babyboblen!! Jeg begynner igjen 14 mai, og gruer meg så fælt :( Men men, må man så må man!

Åja... Vil tro det er mye slikt man må holde seg oppdatert på i det du arbeider med ja! Ja, er vel godt å komme litt ut av babyboblen!! Jeg begynner igjen 14 mai, og gruer meg så fælt :( Men men, må man så må man!
VELDIG godt å bare få være Charlotte litt igjen..;)
Trist å høre at du gruer deg! Håper jobbstarten blir bedre enn du tror..:)

Hei hei!
titter innom mens frøkna ruller rundt på gulvet samtidig som hun hoster :p
Vi nyter siste hele dag alene før gutta kommer hjem i morgen rundt 13.
vi har vært ute, på senteret, og jeg har lagd opp en del middager til henne nå i ettermiddag.

Frøkna har sovet lte dette døgnet, 9.5 time i natt og rett over 3 timer på dagen, så håper hun tar tidlig kveld i kveld sånn at jeg får hele kvelden alene :p

Hei hei!
titter innom mens frøkna ruller rundt på gulvet samtidig som hun hoster :p
Vi nyter siste hele dag alene før gutta kommer hjem i morgen rundt 13.
vi har vært ute, på senteret, og jeg har lagd opp en del middager til henne nå i ettermiddag.

Frøkna har sovet lte dette døgnet, 9.5 time i natt og rett over 3 timer på dagen, så håper hun tar tidlig kveld i kveld sånn at jeg får hele kvelden alene :p
Krysser fingre for masse alenetid på hu mor i kveld:P

Titter innom etter å ha halvsovet i 15 min i senga med lillegutt! Nå føler jeg meg som en zombie rett og slett! :p Gleder meg til klokka blir nok til at jeg kan legge meg ;)

Back
Topp