Hehe viktig med en mann som skjønner og forstår![]()
Ikke sant! Han må skjønne hva som er viktig å prioritere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe viktig med en mann som skjønner og forstår![]()
Ihvertfall når ho kjenner på denHehe... Tenker hun ombestemmer seg da hun ser sjøen![]()
Ja det er veldig viktig å viteIkke sant! Han må skjønne hva som er viktig å prioritere![]()
God formiddag og gratulere med 10 mndGod formiddag jenterHer har vi gjort unna påskehandelen og vært innom jobb og henta bemanningsplanen min til jobbstart. Bare 27 dager igjen til permisjonen er over
Lillegutt er forresten 10 mnd i dag også![]()
Det fikser vi fint bare jeg kommer meg hjem fra jobbMente 12500![]()
Riktig innstilling!Det fikser vi fint bare jeg kommer meg hjem fra jobb![]()
Det er bra detDet fikser vi fint bare jeg kommer meg hjem fra jobb![]()
Hmmm kan du det da?Titter innom fra jobb![]()
Så koselig daTitter innom! Er på besøk hos oldeforeldrene til lillegutt! De hadde kjøpt påskeegg til oldebarna, og kjøpe et til lillegutt også, men de sa jeg fikk spise det for han!
Vis vedlegget 9513
Frihet under ansvarHmmm kan du det da?![]()
Hmmm, hva med alle de som krysser grensen nåFrihet under ansvar![]()
Slapp av, jeg har full kontroll på det som passerer grensen idagHmmm, hva med alle de som krysser grensen nåskal du ikke ta dem
![]()
Hmmm så det var idag jeg egentlig skulle ha smuglet inn mannen altså?Slapp av, jeg har full kontroll på det som passerer grensen idag![]()
Jepp, idag er dagenHmmm så det var idag jeg egentlig skulle ha smuglet inn mannen altså?![]()
Hmmm synd han er opptatt med å hjelpe en venn av seg som skal gifte seg idag da. HmmmJepp, idag er dagen![]()
Hei heiHeia![]()