Da gleder jeg meg til det!Nei, tok ikke bilde av flisene..Aner ikke hva slags merke det var heller så finner ikke på nett...
men lover å skryte masse når badet er ferdig!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da gleder jeg meg til det!Nei, tok ikke bilde av flisene..Aner ikke hva slags merke det var heller så finner ikke på nett...
men lover å skryte masse når badet er ferdig!!![]()
Oi, stakarAngelica klarte smekke en innebandy kølle i ansiktet til Alvin istad så han begynte blø skikkelig neseblod![]()
Ja, huff. Synes han har skadet seg nok for laaang tid fremover nåOi, stakar![]()
Så flink du er! Hørtes godt utJeg må skryte litt av meg selv i dag.. jeg har laga PAI! Første gang ever in my life!
Middelhavspai, med fetaost bl.a. Det verste var at det blei godt å vettu![]()
Oi, så flink! Ble det bra? Prøvde en gang selv, men synes paibunn var veldig vanskelig:/Jeg må skryte litt av meg selv i dag.. jeg har laga PAI! Første gang ever in my life!
Middelhavspai, med fetaost bl.a. Det verste var at det blei godt å vettu![]()
Flinkinger!Hei jenter! Da har sambo og jeg vært flinke, vi har vasket første etasje her og laget oss middagNå har jeg en pupp som er veldig full og vond, så tror jeg må finne frem pumpa snart! Lillegutt har spist litt mindre mm nå om dagen!
Flinkinger!![]()
Ja, full pupp er ikke noe godtTakk! Men egentlig ikke! Var virkelig på tideHehe... Men nå får jeg gå å hente pumpa kjenner jeg
![]()
Ja, full pupp er ikke noe godt![]()
Oi, så flink! Ble det bra? Prøvde en gang selv, men synes paibunn var veldig vanskelig:/
Ja, det er helt forferdelig. Blir jo som et digert blåmerkeNei, verker som bare det!! Så da er pumpe en fin oppfinnelse![]()
Og det er veldig hyggeligJa, veldig stille!! Men jeg er da her![]()
Aah, jeg har bare prøvd og lage en gang, da var det dessertpai. Kanskje jeg skal prøve igjen siden, pai er jo innmari godtJa.. ble egentlig det! Bunnen var veldig porøs.. gubben prøvde seg på pai igår, og den var med sammalt hvete og gjær.. den ble veldig bra - men da er ikke bunnen like pai-aktig da
Dette var bunnen min i dag
- Paibunn
- 1,5 dl Hvetemel
- 1,5 dl Sammalt hvete
- 100 gram Myk plantemargarin
- 3 ss Vann
Aah, jeg har bare prøvd og lage en gang, da var det dessertpai. Kanskje jeg skal prøve igjen siden, pai er jo innmari godt![]()