Nå skal jeg legge vekk internett for en stund og se påskekrimen på tv med samboer for en gangs skyld 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var grusom når det gikk på tv. Hjalp de med å rømme og gode greier*sikle sikle* Man trenger ikke lure på hva jeg drømmer om de få timene jeg sover om nattenHaha
![]()
Jeg var grusom når det gikk på tv. Hjalp de med å rømme og gode greierI tillegg ropte jeg visst på Michael Scofield når jeg sov, til gubbens store fortvilelse
![]()
ÅneeiForumet funker ikke hos meg!
Har brukt 45 minutter på å oppnå kontakt![]()
Skikkelig trist...Åneei![]()
Kos deg med kjærestenNå skal jeg legge vekk internett for en stund og se påskekrimen på tv med samboer for en gangs skyld![]()
Ja, det blir fort slitsomtIkke santVi har hatt en fin dag!! Men noen timer med shopping var slitsomt for både små og store, så alle var glade for å komme hjem! Men fikk kjøpt trille og litt mer klær og leker til lillegutt da
![]()
Det er kjiptSkikkelig trist...appen funker bare innimellom og pc er helt dødt...
![]()
NeiEr den ikke snill...?![]()
Kose deg!
JaKose deg!![]()
Forumet funker ikke hos meg!
Har brukt 45 minutter på å oppnå kontakt![]()
Ja ikke santHaha... Skjønner deg godt jeg! Han er jo så fin at jeg nesten får vondt![]()
Ja ikke santHadde sesong 1 liggende så nå skal vi rigge oss til og se noen episoder
Gleder meg
![]()
Fortsatt tullete?Uff...så utrolig slitsomt![]()
Neida, fikser det etterpå ;-)Det ser dårlig ut med 20000 innlegg i denne tråden før påske![]()