Men jeg vurderer å trille henne over halvtimenMin sover og i gangen i dag![]()
For da får jeg skravla litt her
40 innlegg i dag faktisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg vurderer å trille henne over halvtimenMin sover og i gangen i dag![]()
Hihi, lurtMen jeg vurderer å trille henne over halvtimen
For da får jeg skravla litt her
40 innlegg i dag faktisk![]()
Haha, genialt! Kos dere på turDa skal vi snart gå tur og kjenner at innkjøpet av touch hansker var veldig lurt igår![]()
Skal si du er flink!!Nå skal jeg steke kyllingkjøttdeig til pizzaen![]()
Ja, ikke sant?Skal si du er flink!!
Sendt fra min Samsung
Absolutt! Jeg sitter i sofan å spiser kvikk lunsj!Ja, ikke sant?![]()
Det hørtes deilig ut!Absolutt! Jeg sitter i sofan å spiser kvikk lunsj!Storesnupp er sendt til naboen, og lillegutt er i senga
Sendt fra min Samsung
Deilig med alene-tidDet hørtes deilig ut!Her har sambo tatt med seg største ut i gården. Minsten sover
![]()
Veldig deiligDeilig med alene-tidLager du pizza på forhand også steker den ferdig senere? Eller?
Sendt fra min Samsung
Åååh, så greit!Veldig deilig
Lager deigen og det vi skal ha på klart nå, skal ha med til mamma og pappaKjevler ut osv. der
![]()
Det hørtes jo fantastisk ut!!Vi har en engel!
I følge kusina mi som passa Maria i natt![]()
La seg 19.30 ca, fikk flaske 23.30 og sov til 08.45 :O
Hu har selv en sønn som er 3 mnd eldre enn Maria, å han pleier å våkne kl 05.00![]()
Har gått utrolig bra, de leker kjempe fint sammen. Kanskje litt herjing å litt sånn dahihi...
Koste meg veldigDet hørtes jo fantastisk ut!!Ingenting er bedre enn å høre slike flotte ord fr barnevakten
Mor har vel kost seg hun også da?
![]()
Sendt fra min Samsung
Dumt at det ble dårlig avsluttning på kvelden daKoste meg veldigmen ble tidlig kvelden for min del.. Ble plutselig kjempe dårlig
men bedre i dag da
![]()
Så deilig daVenter på at snupp skal våkne, hun har sovet leenge nå..