Om du titter innom

Da skal vi snart gå tur og kjenner at innkjøpet av touch hansker var veldig lurt igår ;)

Det hørtes deilig ut!:) Her har sambo tatt med seg største ut i gården. Minsten sover:)
Deilig med alene-tid :) Lager du pizza på forhand også steker den ferdig senere? Eller? :)

Sendt fra min Samsung

Vi har en engel!

I følge kusina mi som passa Maria i natt :)

La seg 19.30 ca, fikk flaske 23.30 og sov til 08.45 :O
Hu har selv en sønn som er 3 mnd eldre enn Maria, å han pleier å våkne kl 05.00 :)

Har gått utrolig bra, de leker kjempe fint sammen. Kanskje litt herjing å litt sånn da :P hihi...

Veldig deilig:D

Lager deigen og det vi skal ha på klart nå, skal ha med til mamma og pappa:) Kjevler ut osv. der:)
Åååh, så greit! :) Da er det jo fort gjort å smelle den sammen :)

Sendt fra min Samsung

Vi har en engel!

I følge kusina mi som passa Maria i natt :)

La seg 19.30 ca, fikk flaske 23.30 og sov til 08.45 :O
Hu har selv en sønn som er 3 mnd eldre enn Maria, å han pleier å våkne kl 05.00 :)

Har gått utrolig bra, de leker kjempe fint sammen. Kanskje litt herjing å litt sånn da :P hihi...
Det hørtes jo fantastisk ut!! :) Ingenting er bedre enn å høre slike flotte ord fr barnevakten :) Mor har vel kost seg hun også da? :D

Sendt fra min Samsung

Det hørtes jo fantastisk ut!! :) Ingenting er bedre enn å høre slike flotte ord fr barnevakten :) Mor har vel kost seg hun også da? :D

Sendt fra min Samsung
Koste meg veldig :) men ble tidlig kvelden for min del.. Ble plutselig kjempe dårlig :( men bedre i dag da :)

Koste meg veldig :) men ble tidlig kvelden for min del.. Ble plutselig kjempe dårlig :( men bedre i dag da :)
Dumt at det ble dårlig avsluttning på kvelden da :( Men godt at du koste deg :)

Sendt fra min Samsung

Back
Topp