Om du titter innom

nei sløser da ikke bort tid med å sitte der å suldre :p badekar er knall godt, men det har je ikke, så slipper å se på det å tenke at det burde je ha rukket :p
Heldig du er da ;)
Sitter å ser på det hver gang jeg er på toalettet og lengter etter et langt bad :p

Nja, bittelitt. Er ikke så vant til så urolige netter og legging, så blir litt slitsomt. Men det går ;)
Er i sånne stunder jeg egentlig er glad det er siste babyen her ;)
Skulle egentlig spørre om det var smittsomt :-P skjønner det er litt slitsomt, og du har jo i tillegg hatt ekstra bekymring pga. Astmaen. Go bedring til snuppa :)

Er iallefall godt å vite at flere også har sånne perioder. Det har heldigvis alle er håjeg ganske sikker på ;)

Jeg må innrømme jeg har hatt de noen ganger da han har tullet veldig! Og vi er nok ikke de eneste nei!! Men vi er jo bare mennesker og vi blir tidvis slitene!

Skulle egentlig spørre om det var smittsomt :p skjønner det er litt slitsomt, og du har jo i tillegg hatt ekstra bekymring pga. Astmaen. Go bedring til snuppa :)
Hahaha, syntes det var litt rart spm :p
vet ikke om det er smittsomt, men Er det forkjølelse så er det vel Det... Hun er iallefall urolig, samboer er der inne nå, jeg var der isted og han en runde før det igjen. Så får se når jeg er nødt til å ta kvelden i dag..

Blæh, trøtt og sliten:p Her var det jenter til kl 18.30 og da ble eldste spurt om hun ville være med på overnatting. Takka glatt ja til det da ;)

Hahaha, syntes det var litt rart spm :p
vet ikke om det er smittsomt, men Er det forkjølelse så er det vel Det... Hun er iallefall urolig, samboer er der inne nå, jeg var der isted og han en runde før det igjen. Så får se når jeg er nødt til å ta kvelden i dag..
Hehe.. Følte litt for å oppklare den ja ;-) ordlista mi er på villspor i ny og ne vet du :-P m

Back
Topp