Bli med dajaaaadet høres kjempe morsomt ut
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bli med dajaaaadet høres kjempe morsomt ut
![]()
Heldig du er danei sløser da ikke bort tid med å sitte der å suldrebadekar er knall godt, men det har je ikke, så slipper å se på det å tenke at det burde je ha rukket
![]()
Skulle egentlig spørre om det var smittsomtNja, bittelitt. Er ikke så vant til så urolige netter og legging, så blir litt slitsomt. Men det går
Er i sånne stunder jeg egentlig er glad det er siste babyen her![]()
Er iallefall godt å vite at flere også har sånne perioder. Det har heldigvis alle er håjeg ganske sikker på![]()
Ja er slitsomt for dem![]()
Unner du deg ikke litt på lørdager heller?Heldiggris![]()
Vanligvis på søndager ;-) men ikke nå før sydenturen !Unner du deg ikke litt på lørdager heller?![]()
Er uansett ikke noe gøy når de små er syke:/ Selv om det "bare" er en forkjølelse.Uff ja, hører han strever :/ Men er da heldigvis bare en forkjølelse! Er jo ikke fæle greier, men allikevel slitsomt nok!!
ååhNei, feberen økte til 38.6 før leggetid
men har forsåvidt vært feberfri tidligere i dag etter at hun fikk paracet kl 07
Er uansett ikke noe gøy når de små er syke:/ Selv om det "bare" er en forkjølelse.
Amen for nattesøvnNei, er jo ikke det! Håper bare han blir frisk igjen snart og den dumme tannen kommer slik at det blir litt bedre nattesøvn på oss![]()
Hahaha, syntes det var litt rart spmSkulle egentlig spørre om det var smittsomtskjønner det er litt slitsomt, og du har jo i tillegg hatt ekstra bekymring pga. Astmaen. Go bedring til snuppa
![]()
Det høres lurt utVanligvis på søndager ;-) men ikke nå før sydenturen !
Hehe.. Følte litt for å oppklare den ja ;-) ordlista mi er på villspor i ny og ne vet duHahaha, syntes det var litt rart spm
vet ikke om det er smittsomt, men Er det forkjølelse så er det vel Det... Hun er iallefall urolig, samboer er der inne nå, jeg var der isted og han en runde før det igjen. Så får se når jeg er nødt til å ta kvelden i dag..
Jepp, har noen kg jeg gjerne vil ha bukt med ;-)Det høres lurt ut![]()
Krysser fingrene for dereNei, er jo ikke det! Håper bare han blir frisk igjen snart og den dumme tannen kommer slik at det blir litt bedre nattesøvn på oss![]()