ItaliaFest
vin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ItaliaFest
vin
Haha, men pervoen har ordlista lagt fra seg eller?Hehe.. Følte litt for å oppklare den ja ;-) ordlista mi er på villspor i ny og ne vet dum
Jeg som er flink å korrigere pervoen ;-)Haha, men pervoen har ordlista lagt fra seg eller?
SalatPasta
tomater
Ja skulle vel hatt en ny skravle tråd om du sitter på mobilen din og du ikke kan rette opp feilHehe.. Følte litt for å oppklare den ja ;-) ordlista mi er på villspor i ny og ne vet dum
SkjønnerJeg må nok kaste inn håndkleet jenter. Bare uroligheter inne fra soverommet![]()
Huff:/ Hu vil ha mamma'n sin<3Jeg må nok kaste inn håndkleet jenter. Bare uroligheter inne fra soverommet![]()
PaprikaGrønn
Rød
Shit, kan bli litt akvardJa skulle vel hatt en ny skravle tråd om du sitter på mobilen din og du ikke kan rette opp feil![]()
men veldig morsomt for ossShit, kan bli litt akvard![]()
Jeg må nok kaste inn håndkleet jenter. Bare uroligheter inne fra soverommet![]()
Hehe.. Ja, men ikke nå før missekåringen i det minste. Da blir jeg bare kåret til Juni's pervomen veldig morsomt for oss![]()
Påskec- vitamin
appelsin
Hihi, du er så strengVanligvis på søndager ;-) men ikke nå før sydenturen !
JeppHihi, du er så streng![]()