Har endelig kommet meg ut på stua, så får vel noen minutter med samboer før han legger seg. Litt av en kveld,.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff:/ Stakkars liten♡Stakkars lille gutten min!! Hører han puster tungt og er tett over babycallen :/
Hvordan går det med vesla di?Har endelig kommet meg ut på stua, så får vel noen minutter med samboer før han legger seg. Litt av en kveld,.
Huff, man får så dårlig samvittiget av det
Men jeg hadde nettopp våkna av duppen og var helt i ørska og da var jeg nok ikke klar over hvor morsk jeg bleIkke at det er noen unnskyldning men.. Hun får nok ikke vedvarende traumer likevel
![]()
Tja si det. Hun er tett, så er vanskelig å holde smokken. Og da blir hun litt frustrert. Men hun sover nå, så får vi håpe hun sover ei stundHvordan går det med vesla di?
Huff:/ Men feberfri igjen?Tja si det. Hun er tett, så er vanskelig å holde smokken. Og da blir hun litt frustrert. Men hun sover nå, så får vi håpe hun sover ei stund
Huff:/ Stakkars liten♡
Stakkars lille :-( håper hun blir bedre fort !Tja si det. Hun er tett, så er vanskelig å holde smokken. Og da blir hun litt frustrert. Men hun sover nå, så får vi håpe hun sover ei stund
Er iallefall godt å vite at flere også har sånne perioder. Det har heldigvis alle er håjeg ganske sikker påJa, man får skikkelig dårlig samvittighet! Har hendt jeg bare må ta noen skritt unna å pusteMen klarer alltid tenke at han gjør ikke dette for å være slem! Men når man er utslitt klarer man ikke alltid tenke logisk med en gang! Neinei, det får hun ikke! Hun klarer seg nok fint!
![]()
Nei, feberen økte til 38.6 før leggetidHuff:/ Men feberfri igjen?
Ja er slitsomt for demUff ja, hører han strever :/ Men er da heldigvis bare en forkjølelse! Er jo ikke fæle greier, men allikevel slitsomt nok!!
Dt håper jeg og. Og så håper jeg at storebroR ikke blor smitta... For han og samboer skal besøke bestefar på tirsdag og blir borte et par dager..Stakkars lille :-( håper hun blir bedre fort !
Får krysse fingrene for detDt håper jeg og. Og så håper jeg at storebroR ikke blor smitta... For han og samboer skal besøke bestefar på tirsdag og blir borte et par dager..
Ja det kan vi godtSkal vi kjøre en assosiasjons lek?![]()
Jeg begynner med isbjørnJa det kan vi godtDet er morsomt
![]()
Nja, bittelitt. Er ikke så vant til så urolige netter og legging, så blir litt slitsomt. Men det gårFår krysse fingrene for deter det slitsomt ?
SmokingSvalbard
pingviner
jaaaaSkal vi kjøre en assosiasjons lek?![]()