Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke så lett å falle til ro på fremmede plasser..Hihi... Lykke til!!Kanskje litt rart for dem å legge seg borte eller? Lillegutt har heldigvis sovnet! Krysser alt jeg kan for en rolig natt for oss begge
![]()
Blir bedre i komme hjem igjen i morgenGodt å komme frem i dag regner jeg med![]()
Hihi...lykke tilTitter innom fra senga igjen
Nå skal frøkna sovne fort har mamma bestemt![]()
Tipper du gleder degHeihei snupperi kveld skal jeg kooose meg! Pepsi max og snop
![]()
God planNå skal jeg snart sette meg ned med dere og kvikk lunsj![]()
Neimen det blir jo feil! Hva skal jeg gjøre her da?God planSelvom jeg er fraværende....
![]()
da har je ramlet ned i go stolenHar vært på besøk hos en kollega av gubben, han har je møtt før, kjempe trivelig kar, og dama var akkurat like koselig, bare je skjønte hva hu sa
var fra haugesund distriktet, og den dialekta må je konsentrere meg litt med å forstå
![]()
Så tok jammen gubben på seg spanderbuksa og tok oss med på middag![]()
Nå sover vesle gullet og vi har planet ut i hver vår stol![]()
Hørtes ut som en veldig koselig dag![]()
Så koselig dada har je ramlet ned i go stolenHar vært på besøk hos en kollega av gubben, han har je møtt før, kjempe trivelig kar, og dama var akkurat like koselig, bare je skjønte hva hu sa
var fra haugesund distriktet, og den dialekta må je konsentrere meg litt med å forstå
Så tok jammen gubben på seg spanderbuksa og tok oss med på middag
hehe, greit å vite sånn ca hvor lang tid han vil bruke da ihvertfallHva skjer a jenter? Er jeg alene her? Samboeren skulle "bare" på do en tur, så da ser jeg vel ikke han på en halvtime![]()
HihiNeimen det blir jo feil! Hva skal jeg gjøre her da?![]()
Ja er nok det heldigvisHihitipper det er flere skravlesyke snupper her
![]()
Høres ut som en koselig kveldda har je ramlet ned i go stolenHar vært på besøk hos en kollega av gubben, han har je møtt før, kjempe trivelig kar, og dama var akkurat like koselig, bare je skjønte hva hu sa
![]()
Så tok jammen gubben på seg spanderbuksa og tok oss med på middag![]()
Høres ut som en koselig kveld![]()
Så koselig da![]()
Hva skjer a jenter? Er jeg alene her? Samboeren skulle "bare" på do en tur, så da ser jeg vel ikke han på en halvtime![]()
Og det funka IKKE! ligger i senga endaHihi...lykke til![]()