Om du titter innom

Ble et skikkelig hylekor i sted, nå sover hun endelig. Huff, nesten så jeg ble litt sinna på henne, og det roet hun seg iallefall ikke av :(
Men vi får se nå da... litt urolig er hun fortsatt...
Huff er ikke lett eller godt når de er syke, de sier ifra at de ikke her det godt på eneste måten de kan og vi takler det gjerne ikke like bra hele tiden.
Håper hun får sove noe i natt så hun forhåpentligvis er bedre til imorgen!

Ble et skikkelig hylekor i sted, nå sover hun endelig. Huff, nesten så jeg ble litt sinna på henne, og det roet hun seg iallefall ikke av :(
Men vi får se nå da... litt urolig er hun fortsatt...

Uff... Har blitt det nesten selv på lillegutt et par nettet nå, men som du sier, det blir jo ikke roligere av det! De kan jo ikke noe for det! Men allikevel kan det være utrolig frustrerende....!! :confused: Bra hun har sovnet da. Håper hun sover godt resten av natten! :)

før je ble mor kunne je vel sikkert hatt tid, men hva i svarten skal je sitte der så lenge for da... er ikke akkurat husets mest artige sted syns je :p
Greier nesten ikke få tatt en klapp dusj så man får virkelig ikke tid nei, og det beste med badet er et badekar men har jo uansett ikke tid :p

Stakkars lille gutten min!! Hører han puster tungt og er tett over babycallen :/

Greier nesten ikke få tatt en klapp dusj så man får virkelig ikke tid nei, og det beste med badet er et badekar men har jo uansett ikke tid :p

nei sløser da ikke bort tid med å sitte der å suldre :p badekar er knall godt, men det har je ikke, så slipper å se på det å tenke at det burde je ha rukket :p

Uff... Har blitt det nesten selv på lillegutt et par nettet nå, men som du sier, det blir jo ikke roligere av det! De kan jo ikke noe for det! Men allikevel kan det være utrolig frustrerende....!! :confused: Bra hun har sovnet da. Håper hun sover godt resten av natten! :)
Huff, man får så dårlig samvittiget av det :(
Men jeg hadde nettopp våkna av duppen og var helt i ørska og da var jeg nok ikke klar over hvor morsk jeg ble :o Ikke at det er noen unnskyldning men.. Hun får nok ikke vedvarende traumer likevel ;)

Back
Topp