haha den hørtes kjent ut duundres på hva de bruker så vanvittig lang tid på
![]()
Godt å høre det er fler! Skjønner ikke at det kan ta så lang tid jeg??!! Jenter bruker da aldri så lang tid på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha den hørtes kjent ut duundres på hva de bruker så vanvittig lang tid på
![]()
Og det funka IKKE! ligger i senga enda
Sovna riktignok jeg og etter lite søvn forrige natt, men med ei som kobler seg på puppen og er misfornøyd så slipper jeg ikke unna...![]()
Skulle jeg også likt å vistGodt å høre det er fler! Skjønner ikke at det kan ta så lang tid jeg??!! Jenter bruker da aldri så lang tid på det![]()
Ble et skikkelig hylekor i sted, nå sover hun endelig. Huff, nesten så jeg ble litt sinna på henne, og det roet hun seg iallefall ikke avUff... Finner hun ikke roen? Kjedelig når de roter slik! Håper hun sovner snart!!![]()
Huff er ikke lett eller godt når de er syke, de sier ifra at de ikke her det godt på eneste måten de kan og vi takler det gjerne ikke like bra hele tiden.Ble et skikkelig hylekor i sted, nå sover hun endelig. Huff, nesten så jeg ble litt sinna på henne, og det roet hun seg iallefall ikke av
Men vi får se nå da... litt urolig er hun fortsatt...
Ble et skikkelig hylekor i sted, nå sover hun endelig. Huff, nesten så jeg ble litt sinna på henne, og det roet hun seg iallefall ikke av
Men vi får se nå da... litt urolig er hun fortsatt...
Godt å høre det er fler! Skjønner ikke at det kan ta så lang tid jeg??!! Jenter bruker da aldri så lang tid på det![]()
Nei, vi har da nok å drive mednei det har vi da neimen ikke tid til![]()
nei det har vi da neimen ikke tid til![]()
Nei, vi har da nok å drive med![]()
Haha... Det er sant!Vi har nok av andre ting som må bli gjort
![]()
Hehe, er ikke det typisk da?Hva skjer her da? Jeg er oppe og ammer, tipper min kjære snorker på sofaen når jeg kommer ned igjen![]()
Greier nesten ikke få tatt en klapp dusj så man får virkelig ikke tid nei, og det beste med badet er et badekar men har jo uansett ikke tidfør je ble mor kunne je vel sikkert hatt tid, men hva i svarten skal je sitte der så lenge for da... er ikke akkurat husets mest artige sted syns je![]()
Nyter livet jeg nå, men MASSE smågodtTipper du gleder degNyyyt
![]()
Jo, men egentlig helt greitHehe, er ikke det typisk da?![]()
Greier nesten ikke få tatt en klapp dusj så man får virkelig ikke tid nei, og det beste med badet er et badekar men har jo uansett ikke tid![]()
Huff, man får så dårlig samvittiget av detUff... Har blitt det nesten selv på lillegutt et par nettet nå, men som du sier, det blir jo ikke roligere av det! De kan jo ikke noe for det! Men allikevel kan det være utrolig frustrerende....!!Bra hun har sovnet da. Håper hun sover godt resten av natten!
![]()
HeldiggrisNyter livet jeg nå, men MASSE smågodt![]()