HeheGoood morgen skravledronninga![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheGoood morgen skravledronninga![]()
Usj.. det er ikke bra :-( håper du får en liten blund iløpet av dagen ! lite søvn her også :-SGod morgen til alle søte jenter
Har hatt en skikkelig dritt natt...![]()
God morgen!
Titter innom før jeg skal ta med snuppa i senga igjen.
Minimalt med søvn på oss i natt. Nå har hun fått både paracet og astmamedisiner så nå håper jeg hun blir rolig og sover ei stund.
Grattis med 20000 RonjaR, dere sto bra på i går etter at jeg måtte kaste inn håndkleet![]()
NeverEverGlem aldri en nisse...![]()
Huff, har lillegutt vært vanskelig?God morgen til alle søte jenter
Har hatt en skikkelig dritt natt...![]()
Ja, er egentlig deiligGodt med en morgentur når je har mulighet![]()
Vi har og hatt en ok nattHuff, flere som har hatt slitsom natt. For en gang skyld har vi hatt en tålig grei en. Ble litt hyl og grin da jeg ikke lot han få komme over i dobbeltsengen i natt, men sovnet da igjen..Så foruten det har han sovet hele natta. Trengte det nå etter en runde med forkjølelse!
Tja si det. Hun sovna rundt 08 igjen, men måtte ligge klint inntill meg, og våkna innimellom med et hylUffda, enda en med en dårlig natt :-S får håpe vi alle får noen lurer iløpet avv dagenhvordan går det med vesla di?
Tja si det. Hun sovna rundt 08 igjen, men måtte ligge klint inntill meg, og våkna innimellom med et hyl
Så har ikke blitt så mye sammenhengende søvn nå heller. Men det får gå. Nå får jeg komme meg opp av senga..
Min egen feil som skravla til natts med søss + ei lita urokråkeJeg liker at du er latmen huff:/ er det snuppa som har vært mye våken?:/
TittTitter innom mellom slagene!Men knerten er over alt,så ikke fred og få!
![]()
Ingen blund desverre...Usj.. det er ikke bra :-( håper du får en liten blund iløpet av dagen ! lite søvn her også :-S
Så bra at det gikk sånn høvelig greitHuff, flere som har hatt slitsom natt. For en gang skyld har vi hatt en tålig grei en. Ble litt hyl og grin da jeg ikke lot han få komme over i dobbeltsengen i natt, men sovnet da igjen..Så foruten det har han sovet hele natta. Trengte det nå etter en runde med forkjølelse!
Så deilig daHuff, flere som har hatt slitsom natt. For en gang skyld har vi hatt en tålig grei en. Ble litt hyl og grin da jeg ikke lot han få komme over i dobbeltsengen i natt, men sovnet da igjen..Så foruten det har han sovet hele natta. Trengte det nå etter en runde med forkjølelse!
En optimist, liker detGod morgen søte damer! Her har vi ikke hatt en ok nattMen vi er da oppe og i godt humør
Men satser på en bedre natt til natten
![]()
Våknet kl 01 og begynte å hylgrine!Huff, har lillegutt vært vanskelig?