Tusen takkJøss, RonjaR Gratulere med maaasse innlegg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkJøss, RonjaR Gratulere med maaasse innlegg![]()
Og ikke minst nisseneHehe.. Du glemte alle nissene ;-)
Ja, det var detDet var jo seeent![]()
God morgenØnsker god morgen fra sengenMin kjære har stått opp med små, men jeg skal være alene med de i dag da
Ha en fin dag alle sammen ♥
God morgen, snuppaGod morgennå venter jeg på at snuppa skal hvile, så jeg kan gå en morgentur
![]()
Glem aldri en nisse...De må man ikke glemme![]()
God morgen til alle søte jenter
Har hatt en skikkelig dritt natt...![]()
God morgen!
Titter innom før jeg skal ta med snuppa i senga igjen.
Minimalt med søvn på oss i natt. Nå har hun fått både paracet og astmamedisiner så nå håper jeg hun blir rolig og sover ei stund.
Grattis med 20000 RonjaR, dere sto bra på i går etter at jeg måtte kaste inn håndkleet![]()
God morgenGod morgen!
Titter innom før jeg skal ta med snuppa i senga igjen.
Minimalt med søvn på oss i natt. Nå har hun fått både paracet og astmamedisiner så nå håper jeg hun blir rolig og sover ei stund.
Grattis med 20000 RonjaR, dere sto bra på i går etter at jeg måtte kaste inn håndkleet![]()
Fikk noen timer på sofaenhuff da, ikke bra....Men håper du har fått noen timer på øye lell....
Godt med en morgentur når je har mulighetFlink du er da![]()
Fikk noen timer på sofaen![]()
Jeg liker at du er latGo morgenjeg er lat i dag (lite søvn i natt) så første dupp er i senga
![]()
Så jeg er tilgitt?Ja, det var det![]()
Goood morgen skravledronningaGod morgen, snuppa![]()
Ja får håpe vi får sove litt nå. Hun er på vei inn i drømmeland iallefall.... så krysser jeg fingrene for at jeg følger etter..Huff har dere hatt ei dritt natt oxo, ser ut til at det er flere som har slitt her i natt. Håper dere får sove litt nå da![]()
Hahajaja det er nå bedre enn ingen tinger det derfor du har fått så mye innlegg??? du har rett og slett ikke lagt deg
![]()
Selvfølgelig er det detSå jeg er tilgitt?![]()