Om du titter innom

God morgen!
Titter innom før jeg skal ta med snuppa i senga igjen.
Minimalt med søvn på oss i natt. Nå har hun fått både paracet og astmamedisiner så nå håper jeg hun blir rolig og sover ei stund.

Grattis med 20000 RonjaR, dere sto bra på i går etter at jeg måtte kaste inn håndkleet ;)

Uffda, enda en med en dårlig natt :-S får håpe vi alle får noen lurer iløpet avv dagen :-) hvordan går det med vesla di?

Huff, flere som har hatt slitsom natt. For en gang skyld har vi hatt en tålig grei en. Ble litt hyl og grin da jeg ikke lot han få komme over i dobbeltsengen i natt, men sovnet da igjen..Så foruten det har han sovet hele natta. Trengte det nå etter en runde med forkjølelse!

Huff, flere som har hatt slitsom natt. For en gang skyld har vi hatt en tålig grei en. Ble litt hyl og grin da jeg ikke lot han få komme over i dobbeltsengen i natt, men sovnet da igjen..Så foruten det har han sovet hele natta. Trengte det nå etter en runde med forkjølelse!
Vi har og hatt en ok natt:)

Mannen er hjemme, lillegutt sover... Hiver meg i dusjen! :D

Ok natt her også :)

God morgen søte damer! Her har vi ikke hatt en ok natt :confused: Men vi er da oppe og i godt humør ;) Men satser på en bedre natt til natten :D

Uffda, enda en med en dårlig natt :-S får håpe vi alle får noen lurer iløpet avv dagen :-) hvordan går det med vesla di?
Tja si det. Hun sovna rundt 08 igjen, men måtte ligge klint inntill meg, og våkna innimellom med et hyl :(
Så har ikke blitt så mye sammenhengende søvn nå heller. Men det får gå. Nå får jeg komme meg opp av senga..

Så bra at det gikk sånn høvelig greit:-) må begynne å holde henne i sin egen seng jeg også!! Sover jo så dårlig selv..

Så deilig da:D

Back
Topp