Om du titter innom

Flinka:D
Jeg og Sebastian øver på å rulle mot venstre...:) Han ruller bare en vei, så har fått hjemmelekse av fysioterapeuten;)
Hvordan går det da? Min vil ikke rulle lenger i det hele tatt han:P Bare åler seg og skriker når han blir lei:P

Hvordan går det da? Min vil ikke rulle lenger i det hele tatt han:p Bare åler seg og skriker når han blir lei:p
Går ikke så bra desverre...:( han klarer ikke flytte armen som han må rulle over!
Han åler seg ikke heller...bare rundt i ring og litt bakover;)

Går ikke så bra desverre...:( han klarer ikke flytte armen som han må rulle over!
Han åler seg ikke heller...bare rundt i ring og litt bakover;)
Men plutselig løsner det:)
Du har sikkert aldri sett noen voksne fortsatt ligge på gulvet i butikken og ta seg rundt i ring:P

Alvin har egentlig aldri hatt helt kontroll på rulling den ene veien fra mage til ryggen selv. Og han rullet egentlig veldig lite før han bare plutselig ålet seg, tror han dret i den rullingen til slutt:P
Storesøster rullet seg dit hun skulle før hun ålet seg. Veldig forskjellig på de små altså.

Sliter skikkelig med missekåringen altså. Er veldig mange som passer inn flere plasser. Må jo bare bestemme meg for en tittel:P

Men plutselig løsner det:)
Du har sikkert aldri sett noen voksne fortsatt ligge på gulvet i butikken og ta seg rundt i ring:p

Alvin har egentlig aldri hatt helt kontroll på rulling den ene veien fra mage til ryggen selv. Og han rullet egentlig veldig lite før han bare plutselig ålet seg, tror han dret i den rullingen til slutt:p
Storesøster rullet seg dit hun skulle før hun ålet seg. Veldig forskjellig på de små altså.
Hehe...regner ikke med han ruller rundt på gulvet her som konfirmant!:P
Vi får bare vente...de er så ulike disse små;)

Back
Topp