Hihi...ikke så lett neihaha ja og det er jo enklere sagt enn gjort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...ikke så lett neihaha ja og det er jo enklere sagt enn gjort![]()
FlinkaHurra!
Jeg er ferdig med å vaske![]()
Hvordan går det da? Min vil ikke rulle lenger i det hele tatt hanFlinka
Jeg og Sebastian øver på å rulle mot venstre...Han ruller bare en vei, så har fått hjemmelekse av fysioterapeuten
![]()
Går ikke så bra desverre...Hvordan går det da? Min vil ikke rulle lenger i det hele tatt hanBare åler seg og skriker når han blir lei
![]()
Hei på deg!Titter bare innom etter en deilig trilletur![]()
Prøve så godt jeg kan!Hei på deg!Flink du er!!
Flinka
Jeg og Sebastian øver på å rulle mot venstre...Han ruller bare en vei, så har fått hjemmelekse av fysioterapeuten
![]()
Men plutselig løsner detGår ikke så bra desverre...han klarer ikke flytte armen som han må rulle over!
Han åler seg ikke heller...bare rundt i ring og litt bakover![]()
Flink du er da!Titter bare innom etter en deilig trilletur![]()
Må jo detFlink du er da!![]()
Loddtrekning da!Sliter skikkelig med missekåringen altså. Er veldig mange som passer inn flere plasser. Må jo bare bestemme meg for en tittel![]()
LurtLoddtrekning da!![]()
Det skjønner jegPrøve så godt jeg kan!Har jo ikke lyst å tape konkurransen vet du
![]()
Tipper det må til her ogLurt![]()
Ser dårlig ut foreløpighaha jaja lekser er det over althåper dere står på prøven etterpå da
![]()
Hahahaha! Du får ikke komme forbiDet skjønner jeg
Jeg setter opp dampen på søndagMohahahah!
Hehe...regner ikke med han ruller rundt på gulvet her som konfirmant!Men plutselig løsner det
Du har sikkert aldri sett noen voksne fortsatt ligge på gulvet i butikken og ta seg rundt i ring
Alvin har egentlig aldri hatt helt kontroll på rulling den ene veien fra mage til ryggen selv. Og han rullet egentlig veldig lite før han bare plutselig ålet seg, tror han dret i den rullingen til slutt
Storesøster rullet seg dit hun skulle før hun ålet seg. Veldig forskjellig på de små altså.
hehe...jeg er heldigvis ferdigSliter skikkelig med missekåringen altså. Er veldig mange som passer inn flere plasser. Må jo bare bestemme meg for en tittel![]()