Sniker innom til kaffenog her var det stille ! Sees senere ;-)
ja tror det er siesta på denne cafeen je
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker innom til kaffenog her var det stille ! Sees senere ;-)
måtte kike igjenja tror det er siesta på denne cafeen jenå skal iallefall je date støvsugeren
![]()
måtte kike igjenhehe.. ha en fin date med støvsugeren ;-)
Barn er barn uansett alderbra det dasyns unger skal få være unger og utforske ting, alt kan ikke være laget så det skal være 100% sikkert, oxo så mye artigere det er å finne på mye rart selv.... sikkert farlig å lage barhytter å nå... ja så klart, trenger øks og kniv da
![]()
Rolig her nåSniker innom til kaffenog her var det stille ! Sees senere ;-)
Barn er barn uansett alderMan kan selvfølgelig ikke gi dem frie tøyler da
Men knall og fall hører med..
Det er jeg også helt enig inei ikke helt frie, men syns de skal få utfolde seg slik je fikk når je var lita. mye bedre at de kan finne på sprell utendørs o.l syns je enn at de skal gro fast foran tv og pc( slik som je har gjort på mine gamle dager
)
Oi!! Så deilig med lang dupp!Tittitt
Frøkna sov i over 2.5 time
Da fikk iallefall jeg gjort en god jobb på husarbeidsfronten
Np spiser vi lunsj. Riktignok litt sen, men frøkna spiste mye på de tre timeme hun var våken før duppen![]()
Det er jeg også helt enig iKomme seg ut i frisk luft!!
Her blir det strenge tvregler for gutta![]()
Hehe...ja, vi må nok skjerpe oss selv ogsåtror muligens je må innføre det her oxo, men spørs om de voksne oxo må forholde seg til de reglene
Jeg skal iallefall innføre strenge regler for internett og telefon når den tid kommer... ser mange "barn" fra ganske lav alder er på nett til det je kaller langt over sengetid....
så her i huset blir det null pc/telefon o.l på soverommene etter sengetid......![]()
Er vi ikke flinke!!Hvor mange sider er egentlig denne tråden på nå?
Er jo over 10.000 jo![]()

Hehe...ja, vi må nok skjerpe oss selv også
Gå foran som gode eksempler![]()
Hurra!Tittei!
Jeg er ferdig med å pakke!!Tror jeg....
Sov godtTitter innom før jeg skal prøve å få meg en kort blund på øyet![]()