Om du titter innom

Titter innom:D

bra det da :) syns unger skal få være unger og utforske ting, alt kan ikke være laget så det skal være 100% sikkert, oxo så mye artigere det er å finne på mye rart selv.... sikkert farlig å lage barhytter å nå... ja så klart, trenger øks og kniv da :p
Barn er barn uansett alder;) Man kan selvfølgelig ikke gi dem frie tøyler da:P
Men knall og fall hører med..

Tittitt ;)
Frøkna sov i over 2.5 time :o
Da fikk iallefall jeg gjort en god jobb på husarbeidsfronten ;)

Np spiser vi lunsj. Riktignok litt sen, men frøkna spiste mye på de tre timeme hun var våken før duppen ;)

Barn er barn uansett alder;) Man kan selvfølgelig ikke gi dem frie tøyler da:p
Men knall og fall hører med..

nei ikke helt frie, men syns de skal få utfolde seg slik je fikk når je var lita. mye bedre at de kan finne på sprell utendørs o.l syns je enn at de skal gro fast foran tv og pc :p ( slik som je har gjort på mine gamle dager :p )

nei ikke helt frie, men syns de skal få utfolde seg slik je fikk når je var lita. mye bedre at de kan finne på sprell utendørs o.l syns je enn at de skal gro fast foran tv og pc :p ( slik som je har gjort på mine gamle dager :p )
Det er jeg også helt enig i:D Komme seg ut i frisk luft!!
Her blir det strenge tvregler for gutta;)

Det er jeg også helt enig i:D Komme seg ut i frisk luft!!
Her blir det strenge tvregler for gutta;)

tror muligens je må innføre det her oxo, men spørs om de voksne oxo må forholde seg til de reglene :p
Jeg skal iallefall innføre strenge regler for internett og telefon når den tid kommer... ser mange "barn" fra ganske lav alder er på nett til det je kaller langt over sengetid....
så her i huset blir det null pc/telefon o.l på soverommene etter sengetid...... :p

tror muligens je må innføre det her oxo, men spørs om de voksne oxo må forholde seg til de reglene :p
Jeg skal iallefall innføre strenge regler for internett og telefon når den tid kommer... ser mange "barn" fra ganske lav alder er på nett til det je kaller langt over sengetid....
så her i huset blir det null pc/telefon o.l på soverommene etter sengetid...... :p
Hehe...ja, vi må nok skjerpe oss selv også:P
Gå foran som gode eksempler;)

Back
Topp