Yes! Frøkna sov til 09!! Da ble det 12 timer i natt!
Spøker kanskje for to sovinger, men samma det. Nå er iallefall snuppa super blid!
Spøker kanskje for to sovinger, men samma det. Nå er iallefall snuppa super blid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes! Frøkna sov til 09!! Da ble det 12 timer i natt!
Spøker kanskje for to sovinger, men samma det. Nå er iallefall snuppa super blid!![]()
Det ser ut som dere dater<3Lykke til![]()
Hadde en veldig koselig kveld i går![]()
litt sent i seng,og rot fra knerten... Så fru Sandbakk er en smule trøtt kan du si![]()
Gjør vi ikke alle det her inne da?Det ser ut som dere dater<3
Og dere skravlehøner skravler og skravlernoen av oss har begynt med vårrengjøring... Tenk på den dere
![]()
I dag våknet vi før 6. Så nå er vi på farten hjemover![]()
Takkgod tur hjemover!
Tnker det blir godt å komme hjem også![]()
Usj...du får slenge deg litt nedpå sammen med minstemann...Lykke til
Hadde en veldig koselig kveld i går
litt sent i seng,og rot fra knerten... Så fru Sandbakk er en smule trøtt kan du si![]()
Det vil jeg tro!!Helt sjokkert![]()
God formiddag!!God morgen
da er jeg tilbake igjen etter bytur og sykehus i går. Har oppdatert inne på skattekammeret hvordan det gikk
snuppa har rotet iom styrt i hele natt, så kjenner meg trøtt i trynet i dag
men regner med jeg våkner etterhvert![]()
Oi!! Så bra!!Yes! Frøkna sov til 09!! Da ble det 12 timer i natt!
Spøker kanskje for to sovinger, men samma det. Nå er iallefall snuppa super blid!![]()
Hehe...fisker du etter skryt du da??Og dere skravlehøner skravler og skravlernoen av oss har begynt med vårrengjøring... Tenk på den dere
![]()
God tur hjem!I dag våknet vi før 6. Så nå er vi på farten hjemover![]()
Kos deg inne med tassen din du!Titter innom! Sola skinner så fint her i dag, men jeg tør ikke ta med lillegutt ut ettersom han er litt forkjølet! Redd han da blir sykere! Så vi slapper av inne![]()
Denne sovinga er jaggu en kabal!Titter innom en tur. Må snart få frøkna til å sove før jeg skal til osteopaten halv to... Blir knapt med tid til soving i dag.... Men kan ikke drøye henne til nesten tre heller...