Om du titter innom

Rosa å brunt synes jeg er kjempe pent, og det blir jo ikke sukkersøtt;-) evt rosa og limegrønt er jo også friskt og fint:)
Jeg valgte sølv og rosa pga. Løperene jeg fant som jeg helt falt for :-P også har min mor flere store middagsduker i sølv jeg kunne låne :)
Løperne jeg kjøpte var ikke engangs, så de kan fint brukes igjen, kjedelig å bruke mye penger på noe som må kastes etterpå...
Om du ikke vil ha løper er det også fint å bare ha noen sånne pynte bånd på midten av bordene som pynt :) (synes jeg da) og de kan du jo fint bruke omså til gavebånd senere ;-)
Kan sikkert bruke løperene igjen, men hva skal jeg bruke 14 meter til liksom... vi får se, mulig det kan bli sånne pyntebånd også ;)

God morgen! :)
Minsten har vært veldig urolig i natt. Våknet med sammenklistra øyne - øyekatarr:rolleyes:
Fant dråpene fra sist da så gir de:)

Minsten har vært veldig urolig i natt. Våknet med sammenklistra øyne - øyekatarr:rolleyes:
God morgen!:D
Uff...øyekatarr også!!:( Bra du får startet behandling med en gang ihvertfall..:)

Øsj da:( Mye mulig du har sjekket alt,men bare sjekk holdbarhetsdatoen...For på de fleste øyedråper så går de ut på dato etter 4 uker hvis de har vært åpnet;)

Øsj da:( Mye mulig du har sjekket alt,men bare sjekk holdbarhetsdatoen...For på de fleste øyedråper så går de ut på dato etter 4 uker hvis de har vært åpnet;)
Ja, sjekket datoen og de går ikk ut før februar 2014:) Er sånne ampuller så de er uåpnet:D

God morgen:D
da er jeg tilbake igjen etter bytur og sykehus i går. Har oppdatert inne på skattekammeret hvordan det gikk;)

snuppa har rotet iom styrt i hele natt, så kjenner meg trøtt i trynet i dag :confused:
men regner med jeg våkner etterhvert ;)

God morgen :)
håper dråpene gjør susen og får katarren bort;) kanskje det har irritert han i natt siden har styrt slik?.

Back
Topp