Om du titter innom

Kos deg inne med tassen din du!:)
Kommer flere fine dager framover!

Ja, satser på det! I mens koser vi oss som latsabber ;) Lillegutt har på seg pysjen enda, betyr det at jeg er en dårlig mor? ;) Har får mat og rene bleier altså :p Jeg er bare så sliten etter natten at jeg ikke har prioritert klær :p

Ja, satser på det! I mens koser vi oss som latsabber ;) Lillegutt har på seg pysjen enda, betyr det at jeg er en dårlig mor? ;) Har får mat og rene bleier altså :p Jeg er bare så sliten etter natten at jeg ikke har prioritert klær :p
Haha...det betyr bare at dere koser dere!:D Slumreparty i pysjen...herlig!;)

God formiddag!!:D
Håper du får hvilt deg litt innimellom i dag!;)

Nå har snuppa hvilt en time så jeg har iallefall fått ryddet litt;)
tror styringa på natta gjorde at hun ikke helt klarte å finne roen nå isted. Brukte nesten en 1/2 time på å sovne, og det er ikke likt henne :confused:

Ja, vi koser oss :D Nå sitter han på gulvet å rister i en pakke med våtservietter :rolleyes: Hva skjedde på møte dere hadde med kommunen??
Koselig med slike dager:D

Var hos kommunen fordi jeg har planer om å selge to boligtomter..:) Vil finansiere litt av husbygginga vår slik at lånet ikke blir for stort;)
Men det var ikke så enkelt gitt.. Jeg må regulere store deler av eiendommene jeg eier til boligtomter først, og dette vil ta ca 1 år! :rolleyes: Og er selvfølgelig ikke gratis;) Ca 300 000,- skal de ha for det! Får jo selvfølgelig pengene tilbake når jeg selger tomter, men det er jo minst 1 år fram i tid.. :angry2
Vi vil ha penger nå!:P

Titter innom for å si at jeg er hjemme!!:D
Hehe...i tilfelle dere lurte;)
Litt satt ut etter møte med kommunen, men alt ordner seg for snille piker, ikke sant???;)

Helluuu:D
ordner seg alltid for snille piker! Det er mitt motto;)
hva som hendte på møte?

hordan er det forresten med minstemann?

Nå har snuppa hvilt en time så jeg har iallefall fått ryddet litt;)
tror styringa på natta gjorde at hun ikke helt klarte å finne roen nå isted. Brukte nesten en 1/2 time på å sovne, og det er ikke likt henne :confused:
Så du valgte å rydde framfor å slumre på sofaen!:P Flink da!
Kan virke som en urolig natt har satt sine spor da ja..:(

hva som hendte på møte?

såg du svarte om kommunen;) de vet jammen meg å ta seg betalt :eek: Håper det ordner seg likevel;)

hva som hendte på møte?

Kopierer bare inn svaret jeg ga AnnLykkelig:

Var hos kommunen fordi jeg har planer om å selge to boligtomter..:) Vil finansiere litt av husbygginga vår slik at lånet ikke blir for stort;)
Men det var ikke så enkelt gitt.. Jeg må regulere store deler av eiendommene jeg eier til boligtomter først, og dette vil ta ca 1 år! :rolleyes: Og er selvfølgelig ikke gratis;) Ca 300 000,- skal de ha for det! Får jo selvfølgelig pengene tilbake når jeg selger tomter, men det er jo minst 1 år fram i tid.. :angry2
Vi vil ha penger nå!:p

Minstemann er i mye bedre form!! Han har sovet i hele natt! Fra kl 2000-0815:D
Er så deilig:)

Så du valgte å rydde framfor å slumre på sofaen!:p Flink da!
Kan virke som en urolig natt har satt sine spor da ja..:(

Ja klarte ikke se på det lengre :p og hadde jeg lagt meg nedpå så hadde hun garantert våknet etter en halv time :rolleyes:

Hun har sovet en time, og sover enda. Så håper hun henter seg litt inn igjen;)

Koselig med slike dager:D

Vi vil ha penger nå!:P

Åja... Dette hørtes fryktelig tungvindt ut :rolleyes: Kjedelig at det skal være så vanskelig, spesielt da dere trenger pengene til husbygging! Også 1 år, kan ikke skjønne at det skulle ta så lang tid?! Haff :p

Kopierer bare inn svaret jeg ga AnnLykkelig:

Vi vil ha penger nå!:p

Minstemann er i mye bedre form!! Han har sovet i hele natt! Fra kl 2000-0815:D
Er så deilig:)

Så fantastisk! Er frisk som en fisk igjen da skjønner jeg;)
hvordan får det med spisingen da?

såg du svarte om kommunen;) de vet jammen meg å ta seg betalt :eek: Håper det ordner seg likevel;)
Hehe...håper jeg også!;)
Heldigvis har jeg en snill mamma...hun har tilbydd seg å låne meg penger så lenge...:)
Men liker det ikke...vil så gjerne klare meg selv;)

Ja klarte ikke se på det lengre :p og hadde jeg lagt meg nedpå så hadde hun garantert våknet etter en halv time :rolleyes:

Hun har sovet en time, og sover enda. Så håper hun henter seg litt inn igjen;)
Så deilig da!:) Trengte nok en god dupp;)

Hehe...håper jeg også!;)
Heldigvis har jeg en snill mamma...hun har tilbydd seg å låne meg penger så lenge...:)
Men liker det ikke...vil så gjerne klare meg selv;)

er det ikke slik vi er da? Vil klare alt selv uten å måtte være avhengige av andre;) men om du vet du får pengene igjen ved evt salg av tomter senere vil du jo uansett få ordnet opp;)

Åja... Dette hørtes fryktelig tungvindt ut :rolleyes: Kjedelig at det skal være så vanskelig, spesielt da dere trenger pengene til husbygging! Også 1 år, kan ikke skjønne at det skulle ta så lang tid?! Haff :p
Helt utrolig.. :rolleyes: Men så er jo ikke kommunen kjent for å være spesielt rask i slike bygge- og plansaker!:P
Vi setter ihvertfall igang så fort vi kan etter påske..:)

Back
Topp