Kos deg inne med tassen din du!
Kommer flere fine dager framover!
Ja, satser på det! I mens koser vi oss som latsabber
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg inne med tassen din du!
Kommer flere fine dager framover!
Haha...det betyr bare at dere koser dere!Ja, satser på det! I mens koser vi oss som latsabberLillegutt har på seg pysjen enda, betyr det at jeg er en dårlig mor?
Har får mat og rene bleier altså
Jeg er bare så sliten etter natten at jeg ikke har prioritert klær
![]()
Haha...det betyr bare at dere koser dere!Slumreparty i pysjen...herlig!
![]()
God formiddag!!
Håper du får hvilt deg litt innimellom i dag!![]()
Koselig med slike dagerJa, vi koser ossNå sitter han på gulvet å rister i en pakke med våtservietter
Hva skjedde på møte dere hadde med kommunen??
2Titter innom for å si at jeg er hjemme!!
Hehe...i tilfelle dere lurte
Litt satt ut etter møte med kommunen, men alt ordner seg for snille piker, ikke sant???![]()
Ja er en kabal. .. hun sover ikke enda iallefall.... virker ikke trøtt heller... så blir vel soving i bilen kanskje. ...Denne sovinga er jaggu en kabal!
Lykke til!
Så du valgte å rydde framfor å slumre på sofaen!Nå har snuppa hvilt en time så jeg har iallefall fått ryddet litt
tror styringa på natta gjorde at hun ikke helt klarte å finne roen nå isted. Brukte nesten en 1/2 time på å sovne, og det er ikke likt henne![]()
Helluuu
ordner seg alltid for snille piker! Det er mitt motto
hva som hendte på møte?
hordan er det forresten med minstemann?
Denne sovinga er jaggu en kabal!
Lykke til!
Denne sovinga er jaggu en kabal!
Lykke til!
Kopierer bare inn svaret jeg ga AnnLykkelig:Helluuu
ordner seg alltid for snille piker! Det er mitt motto
hva som hendte på møte?
hordan er det forresten med minstemann?
2Så du valgte å rydde framfor å slumre på sofaen!Flink da!
Kan virke som en urolig natt har satt sine spor da ja..![]()
Hehe...hun vil nok ikke gå glipp av noe hellerJa er en kabal. .. hun sover ikke enda iallefall.... virker ikke trøtt heller... så blir vel soving i bilen kanskje. ...
Koselig med slike dager
Var hos kommunen fordi jeg har planer om å selge to boligtomter..Vil finansiere litt av husbygginga vår slik at lånet ikke blir for stort
Men det var ikke så enkelt gitt.. Jeg må regulere store deler av eiendommene jeg eier til boligtomter først, og dette vil ta ca 1 år!Og er selvfølgelig ikke gratis
Ca 300 000,- skal de ha for det! Får jo selvfølgelig pengene tilbake når jeg selger tomter, men det er jo minst 1 år fram i tid..
2
Vi vil ha penger nå!![]()
Kopierer bare inn svaret jeg ga AnnLykkelig:
Var hos kommunen fordi jeg har planer om å selge to boligtomter..Vil finansiere litt av husbygginga vår slik at lånet ikke blir for stort
Men det var ikke så enkelt gitt.. Jeg må regulere store deler av eiendommene jeg eier til boligtomter først, og dette vil ta ca 1 år!Og er selvfølgelig ikke gratis
Ca 300 000,- skal de ha for det! Får jo selvfølgelig pengene tilbake når jeg selger tomter, men det er jo minst 1 år fram i tid..
2
Vi vil ha penger nå!
Minstemann er i mye bedre form!! Han har sovet i hele natt! Fra kl 2000-0815
Er så deilig![]()
Hehe...håper jeg også!såg du svarte om kommunende vet jammen meg å ta seg betalt
Håper det ordner seg likevel
![]()
Så deilig da!Ja klarte ikke se på det lengreog hadde jeg lagt meg nedpå så hadde hun garantert våknet etter en halv time
Hun har sovet en time, og sover enda. Så håper hun henter seg litt inn igjen![]()
Hehe...håper jeg også!
Heldigvis har jeg en snill mamma...hun har tilbydd seg å låne meg penger så lenge...
Men liker det ikke...vil så gjerne klare meg selv![]()
Helt utrolig..Åja... Dette hørtes fryktelig tungvindt utKjedelig at det skal være så vanskelig, spesielt da dere trenger pengene til husbygging! Også 1 år, kan ikke skjønne at det skulle ta så lang tid?! Haff
![]()